Waarom zijn er mensen die pas in 2007/2008 lid zijn geworden van bokt moderator?

Zijn er dan geen geschikte kandidaten te vinden die al langer lid zijn en graag ook wel graag willen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
priscilla schreef:Volgens mij is het zo dat je jezelf kunt aanmelden en als er een vacature is dat je daar dan voor in aanmerking komt.
Angelita schreef:Relatief gezien is dat kortgeleden, maar als je het individueel bekijkt: diegene draait ook al weer een paar jaar mee. Dan heb je zo onderhand wel door hoe het werkt. En goed gedrag/reputatie zal inderdaad ook meespelen.
MoonChloe schreef:Sokkie, wil je mod worden??? Een stiekeme hint?
Maya schreef:Mods moeten toch juist een gevarieerde afspiegeling van de leden zijn?
Er zijn 25 'oude' moddies (aanmelddatum 2003 of eerder) en 20 'nieuwe' (dus 2004-2008). Dus verhoudingsgewijs meer 'ouwe' dan nieuwe.
Daarnaast is Bokt huge... dus het is ook maar net wie er opvalt als potentieel mod, of wie zichzelf eens opgegeven heeft etc. etc.
Narya schreef:Als je twee of drie jaar elke dag actief bent, dan ben je toch geen nieuw lid meer?
x_Marr schreef:Heb je wel enig idee wat het mod werk inhoud?
Hoef je geen geschiedenis van bokt studie voor te hebben hoeven ondergaan hoorGewoon kennis van de regels en weten hoe je je moet gedragen etc. En daar hoef je niet al ongeveer 7 jaar lid voor te zijn.
Vjestagirl schreef:Nee Sok, jíj hebt geen respect voor die "broekies"
odetteke schreef:Volgens mij ben ik herfst 2005 op bokt gekomen en herfst 2006 al als mod gevraagdHeb nooit het gevoel gehad dat ik bokthistorie te kort kwam om goed te functioneren.
Amanda schreef:En ik heb er 5 jaar op moeten wachten
Nee, wat Maya zegt: het is maar net wie er opvalt of wie zich opgeeft. En als diegene bekend is met bokt dan is een registratiedatum in mijn ogen niet belangrijk.