Podagros komt de webservers Arion en Sleipnir helpen bij het faciliteren van jullie Bokt.nl verslaving.
Vooral op zondag- en maandagavond is de site de laatste tijd wat trager door de grote hoeveelheid bezoekers. Om deze reden komt Podagros nu helpen welke in z'n eentje ongeveer even snel is als Arion en Sleipnir samen. Technisch is dit een redelijk grote ingreep, laat het dus even weten als je ineens rare problemen hebt of problemen tegen komt.
Ik had het Wiki-stukje nog niet gelezen... Ik vind het een dubieuze verwijzing. Een vleesetend paard als server... Dat in het kader van subtiele hints?
Wat ZW zegt over de mythologische namen klopt. Als je klikt op de namen in het bericht van Bart ga je direct naar onze eigen wiki pagina over de paarden en de bijbehorende verhalen.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 23-12-09 08:47
Probleem (weet niet of dat hiermee te maken heeft of niet trouwens): Ik krijg ineens geen mailtjes meer als er nieuwe berichten zijn geplaatst.... Van geen enkel topic, terwijl er wél nieuwe berichten bijgekomen zijn.
Ann
Geplaatst: 23-12-09 08:52
Er staat een 'Fatal error' melding bij de landkaart in een willekeurig profiel?
Lalidan; Er zijn al een flinke tijd problemen met dat soort emails. Ze worden wel verstuurd maar niet in alle gevallen. Grote vraag is wanneer wel/niet
Ann: Die kaartjes doen het gewoon bij mij? Heb je een voorbeeld?
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 23-12-09 13:34
BartVB schreef:
Lalidan; Er zijn al een flinke tijd problemen met dat soort emails. Ze worden wel verstuurd maar niet in alle gevallen. Grote vraag is wanneer wel/niet
Oké. Dit was de eerste keer dat ik er last van had, en inmiddels ontvang ik ze ook weer.... Ik kan je dus niet verder helpen met ontdekken wanneer wel of niet.