Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Myukii schreef:Ik denk absoluut niet dat je het zo moet zien. Uiteraard zitten er een paar jonge bokkers tussen die het verpesten voor de rest, maar zo geldt het precies voor de buitenlandse bokkers, bokkers met een shetlander en bokkers die aan natural horsemanship doen.![]()
Ik denk alleen wel dat er aangetoond kan worden dat er in de schoolvakanties veel meer 'vreemde' topics, reltopics, pennytopics en topics tegen de regels geplaatst worden. Ik ken de context niet, heb dat topic niet gelezen, maar denk dat dat er zeker wel mee te maken heeft.![]()
Maar zolang jij je gewoon gedraagt als je je hoort te gedragen op zo'n groot forum, zal er niemand wat op jou aan te merken hebben hoor!
Hackie schreef:suusiejj schreef:Dat doet iedereen wel mee rellenSoms wel grote lol mee gehad
Oh, echt met tranen van het lachen achter je computer.
Ik moet ook zeggen dat ik meer een meelezer ben, dan een schrijver
ZusJacobs schreef:Zolang je je als minderjarige gewoon goed gedraagt, en normaal schrijft [typt] is alles goed. Ik merk alleen bij discussies dat ik [15] niet mee 'mag' doen, ik zou te jong zijn zonder ervaring. Maar ik blijf een mens en heb toch echt een eigen mening. Daarbij heb ik meer kennis dan menig paarden mens, helaas kun je dat niet zien vanaf een computer.
Citaat:daar heb ik soms ook wel eens last van , maar als je gewoon als een 'volwassene' typt hebben ze echt
niks in de gaten hoor
jodi schreef:Citaat:daar heb ik soms ook wel eens last van , maar als je gewoon als een 'volwassene' typt hebben ze echt
niks in de gaten hoor
Volgens mij is het normaal om je op jouw leeftijd fatsoenlijk uit te drukken.Het is verbazingwekkend hoeveel 'kinderen' dat niet kunnen en dat veroorzaakt een norm-verschuiving.....
Verder worden volgens mij de meeste 'Penny-topics' helemaal vol gekletst door hysterische 'ouderen'