Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eline schreef:Het is pas 18 december, kerstman zit nog gewoon op de NoordpoolHet sneeuwt inderdaad wel op het logo, als je de sneeuw niet ziet zou je de pagina met CTRL + F5 kunnen verversen.
Lins_Vetra schreef:Eline schreef:Het is pas 18 december, kerstman zit nog gewoon op de NoordpoolHet sneeuwt inderdaad wel op het logo, als je de sneeuw niet ziet zou je de pagina met CTRL + F5 kunnen verversen.
Nog steeds niet -o- Heeft iemand een printscreen?
Eline schreef:Het is pas 18 december, kerstman zit nog gewoon op de NoordpoolHet sneeuwt inderdaad wel op het logo, als je de sneeuw niet ziet zou je de pagina met CTRL + F5 kunnen verversen.
(Met dank aan Natasja__ )
We hebben met Sinterklaas een Sint-logo gehad, voor kerst zijn er al wat suggesties binnen, maar daar heb ik volgens mij nog geen kerstmannen tussen zien zitten. Suggesties voor kerst (en Oud- en nieuw) logo's zijn hier nog steeds welkom: [FZ] Logo in kerst- en oudjaarsstemming
Maartje1990 schreef:ja, ik weet wel dat er een sintlogo was.... maar geen sint op 't paard.... ik zou graag zo'n ding willen proberen te maken, maar ik ben helaas echt een leek met dat soort dingen.. enne.. pas 18 december? ik vind het al 18 december