Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyntje schreef:Ik zie aan de ene kant het probleem niet zo, ik zie voldoende HKgroepen welke zowat iedere week een nieuw topic openen...
Jemila schreef:Ik zie het probleem ook niet zo.Zou je dan echt alleen maar nuttige berichten mogen plaatsen, berichten met échte inhoud? Dan kan je alle huiskamertopics iig al schrappen. Nee hoor, ik vind het wel gezellig
suus_Mette schreef:Ik snap wel wat de ts bedoeld. Als jij even wilt kijken in het bloopertopic, dan kan je echt enorm veel pagina's door gaan spitten, terwijl er eigenlijk in totaal maar 5 pagina's met écht bloopers zijn (dus reacties met foto's, filmpjes etc)
En verder staan er een heleboel pagina's vol met reacties van: "Hahaha.. wat leuk"
Bizzybijtje schreef:suus_Mette schreef:Ik snap wel wat de ts bedoeld. Als jij even wilt kijken in het bloopertopic, dan kan je echt enorm veel pagina's door gaan spitten, terwijl er eigenlijk in totaal maar 5 pagina's met écht bloopers zijn (dus reacties met foto's, filmpjes etc)
En verder staan er een heleboel pagina's vol met reacties van: "Hahaha.. wat leuk"
Ja, dat bedoel ik!
Bizzybijtje schreef:Cyntje schreef:Ik zie aan de ene kant het probleem niet zo, ik zie voldoende HKgroepen welke zowat iedere week een nieuw topic openen...
Ja, is het bloopertopic een HK-topic dan? Nee... Dus ik snap niet waarom je dat er opeens bij gaat noemen...
suus_Mette schreef:Ik snap wel wat de ts bedoeld. Als jij even wilt kijken in het bloopertopic, dan kan je echt enorm veel pagina's door gaan spitten, terwijl er eigenlijk in totaal maar 5 pagina's met écht bloopers zijn (dus reacties met foto's, filmpjes etc)
Cyntje schreef:Ik heb net het topic zitten bekijken ( heb het eerder ook een hele tijd gevolgd) maar ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo...
Er staan zelfs groene hulken!
Als je een probleem hebt met al die oneliners of vele posten ( waarvan de oneliners al niet mogen zoals ik uit de post van een mod opmaak ) waarom bespreek je dit dan niet gewoon met desbetreffende mod?
Voor zover ik zie is er voldoende toezicht op
A_lette schreef:Op oneliners en geen bloopers kan gewoon geTeMt worden
Overigens vind ik dat er érg veel moderatoropmerkingen in het topic staan. Is het niet een idee voor de mods om eens te gaan tellen hoeveel er wel niet instaan?
ikdoemaarwat schreef:A_lette schreef:Op oneliners en geen bloopers kan gewoon geTeMt worden
Overigens vind ik dat er érg veel moderatoropmerkingen in het topic staan. Is het niet een idee voor de mods om eens te gaan tellen hoeveel er wel niet instaan?
tja dat is het probleem dus....je blijft temmen en de moderators blijven hulken en waarschuwingen plaatsen
en waarom? de regels staan toch erg duidelijk aangegeven? waarom moeten ze allemaal zo een laks hebben
zodat het topic weer gesloten kan worden en iedereen weer kan zeuren erover?
het is bewezen..........het werkt niet
ikdoemaarwat schreef:A_lette schreef:Op oneliners en geen bloopers kan gewoon geTeMt worden
tja dat is het probleem dus....je blijft temmen en de moderators blijven hulken en waarschuwingen plaatsen
en waarom? de regels staan toch erg duidelijk aangegeven? waarom moeten ze allemaal zo een laks hebben
zodat het topic weer gesloten kan worden en iedereen weer kan zeuren erover?
het is bewezen..........het werkt niet