Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovelucydan schreef:hoi,
hoe kan ik , als ik een nieuwe reactie geef in een topic, reageren op iemand anders zijn uitspraak.
dus je ziet eerst de reactie van een de andere bokker (in een frame als het ware, dus niet kopieren en dan plakken)
en daaronder je eigen bericht.
hoe doe je dit?
Sterre schreef:lovelucydan schreef:hoi,
hoe kan ik , als ik een nieuwe reactie geef in een topic, reageren op iemand anders zijn uitspraak.
dus je ziet eerst de reactie van een de andere bokker (in een frame als het ware, dus niet kopieren en dan plakken)
en daaronder je eigen bericht.
hoe doe je dit?
Dit bedoel je toch?!
Daarvoor heb ik op de button met "quote" onderaan jouw berichtje geklikt, dan opent er een antwoord fenster en kan je je eigen tekst eronder schrijven.
MLoeser schreef:even proberen? kan je hier even wat quotes erbij pakken
kavama schreef:Ik geloof dat ik het snap.
kavama schreef:Mag ik dan ook nog een vraag stellen ?
Sommige mensen quoten meerdere mensen, hoe kun je dat dan doen.
Dan zie je een hele rij quotes onder elkaar.
Citaat:Nog een tip mbt quoten:
Als je op de knop 'nieuw antwoord' klikt kun je ook stukken tekst van andere bokkers selecteren. Als je dan op 'quote' klikt dan quote je alleen het stukje tekst dat je geselecteerd hebt
Mas schreef:Sterre schreef:Maar dan nog moet je daar [quot e] voor zetten en afsluiten met[/quote ]
Nope, je selceteerd het stuk tekst dat je wilt quoten, klik dan op 'quote' (wel in het bericht van die persoon) en voila!
Werkt wel alleen als je post via de knop 'nieuw antwoord'
kavama schreef:MLoeser schreef:even proberen? kan je hier even wat quotes erbij pakken
ja ok.kavama schreef:Ik geloof dat ik het snap.
ja ik snap het dus echt !!
kavama schreef:Mag ik dan ook nog een vraag stellen ?
Sommige mensen quoten meerdere mensen, hoe kun je dat dan doen.
Dan zie je een hele rij quotes onder elkaar.
dat was er nog eentje om het af te leren.
Maar THNX ik heb het nu.
Sterre schreef:Ja, okay, je bedoelt dat de tekst die je wilt quoten, blauw wordt, dan "quote" klikken et volia: je tekst wordt "omsloten" van [quote ]
[/qu ote]
Maar dan nog krijg ik er geen naam bij....