Meestal heeft het dacht ik te maken met een hoge beveiliging in je computer, omdat voor het ingelogd blijven een cookie wordt gebruikt. Die worden bij sommige beveiligingen er uit gegooid.
Lusitana, ik heb er ook last van, en ik weet zeker dat het bij mij geen veiligheidskwestie of cookieskwestie is. Wel lijkt het een probleem te kunnen zijn in mijn geval met Ziggo.
Wel weet ik dat het enorm onhandig is, omdat ik best veel met bokt doe, en met reageren is het ook niet fijn
Er is de laatste tijd niets veranderd aan het inloggen e.d.? Ik snap dus niet helemaal wat hier mis gaat. Ben met Unwritten bezig om hier dieper in te duiken. Met een beetje geluk binnenkort meer nieuws.
Wat tot die tijd wel interessant is zijn de antwoorden op de volgende twee vragen:
- Vink je 'automatisch inloggen' aan bij het inloggen? - Staat er iets achter 'f_k->' op deze pagina onder het kopje 'cookies': http://www.bokt.nl/tools/sessiondebug.php
Anoniem
Geplaatst: 30-10-09 14:40
Code
f_k -> f_sid -> 3xxxxxxxxx
Enigste wanneer ik 'automatisch' wordt uitgelogd is wanneer ik een lange tijd (>30 minuten ofzo) niks op bokt doe (geen nieuwe pagina laden oid)
Mijn oplossing hiervoor was google Chrome installeren en dan lukt het wel bij mij. Heb hetzelfde probleem ook in andere forums.
Andante
Geplaatst: 30-10-09 17:13
Ik heb het ook, maar het verschilt wel heel erg. Ik word er af en toe vanaf gegooid, maar gisteren bij vrijwel iedere pagina. Verder maakt het weinig verschil of ik wel of niet 'automatisch aanmelden' gebruik. Gebruik de nieuwe IE, cookies en dergelijke zijn verwijderd. Ga straks eens kijken met mijn IT-gekke broertje, hopelijk weet hij een beetje wat te doen. Ik heb het wel alleen op Bokt, op geen andere website.
ik heb het als ik op mijn mobiel zit... vink wel het vakje aan: automatisch inloggen, maar dan logt hij me alsnog uit. cookies weet ik niet waar ik dat vinden moet op mijn mobiel. Laptop die met windows werkt nergens last van...
Puera
Geplaatst: 30-10-09 17:42
Browser: Firefox 3.0.4. Autmatisch inloggen aan of uit helpt niet... Heb wel de indruk dat wanneer ik overdag op Bokt ga, hij 't wel doet... maar 's avonds moet ik iedere keer op nieuw inloggen als ik voor 't eerst naar Bokt.nl ga.
Browser: Firefox 3.0.4. Autmatisch inloggen aan of uit helpt niet... Heb wel de indruk dat wanneer ik overdag op Bokt ga, hij 't wel doet... maar 's avonds moet ik iedere keer op nieuw inloggen als ik voor 't eerst naar Bokt.nl ga.
Heb ik ook 's avonds inderdaad maar ik gebruik safari.