Bokt trager door reclames?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Bokt trager door reclames?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-09 13:00

Ik stoor me er enorm aan, aan die reclames overal maar goed ik snap dat dat een doel heeft. Maar....elke keer als ik op een pagina klik en gelijk terug wil of door wil naar een volgende pagina, wacht bokt met reageren totdat die hele reclame geladen is! Dit is wel zo ontzettend irritant! Is dit een blokkade ofzo dat je perse die hele reclame moet zien vóórdat je naar een andere pagina mag??

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 13:01

Was me ook al opgevallen, dacht al dat het aan mijn computer lag.

Vind de reclame ook wel erg schreeuwerig.

daffodil

Re: Bokt trager door reclames?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-09 13:03

Ik ben nog sneller terug op de hoofdpagina of de pagina eigen berichten door een nieuw tabblad met bokt te openen dan de backspace toets te gebruiken, reageert simpelweg niet totdat die reclame klaar is. De ergste is die kukelekuu reclame, die duurt namelijk het langst!!!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 13:05

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 13:15

Haha, bijna bol is ook wel een overstatement :) 3 topics over hetzelfde (het verplaatsen van de banner onderaan de topicview.php pagina's).

Maar wat betreft dit probleem, ik herken het eigenlijk niet? Hier gaat mijn browser meteen terug naar een volgende of vorige pagina ook al zijn de banners nog niet helemaal geladen. Het idee is verder dat de banners pas laden nadat alle andere info er staat, dus dat je niet op banners hoeft te wachten tijdens het lezen van informatie op de site. Het is zeker niet zo dat er een blokkade is om te zorgen dat mensen de banners zeker bekijken voor ze naar een volgende pagina gaan.

Welke browser en welke versie daarvan gebruiken jullie (b.v. Internet Explorer 6) en hoe oud is jullie computer?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-09 13:20

Mozilla, nieuwste versie, computer is jaar of vijf oud gok ik, maar het is voor mij echt nieuw, dat trage. Ben niet anders gewend dan dat ik gelijk terugkan (druk zelfs wel eens op backspace zonder iets te lezen...) of gelijk doorkan vandaar het dat nu enorm opvalt en ik me afvroeg of dit aan de reclames lag!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 13:21

ik merk hier helemaal niks van!
mijn pc gaat gewoon net zo snel als anders, ook op bokt :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 13:23

Vind die Anderzorg reclame ook zeer vervelend omdat hij geluid maakt, ook al ben je er niet met je muis op (als je muis erop komt gaat ie kukelen, verder geeft hij ruis op de pagina)

Niewe computer (3 maanden oud) laatste versie van Firefox

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 13:24

Ben ik dus niet de enige, ik weet dat vista je computer al sloom maakt, maar sinds die reclame is bokt nou al een paar keer vastgelopen hier terwijl ik er bij een andere site nog geen last van heb gehad.

Ik heb Internet Explorer 7.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 13:48

Ik merk het af en toe ook..
Maar ik weet nou niet of het echt aan de reclames liggen...
Zal vast mijn computer zijn :P

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 13:48

Ik heb die Anderzorg banner wel een paar keer gezien maar hier maakt deze geen geluid? Welke browser gebruik je, Evelli?

@daffodil; heb je problemen met een specifieke banner?

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 13:51

x_Marr schreef:
Ben ik dus niet de enige, ik weet dat vista je computer al sloom maakt, maar sinds die reclame is bokt nou al een paar keer vastgelopen hier terwijl ik er bij een andere site nog geen last van heb gehad.

Ik heb Internet Explorer 7.

presies het zelfde maar geen problemen *\o/*

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 13:52

Ik heb Vista, mijn pc is ontzettend snel maar ik merk wel dat ie sinds de nieuwe reclame's meer moeite heeft met bokt.

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 13:54

Niet zozeer last van traagheid maar ben echt allergies voor reclames, helemaal als het bewegende/flikkerende/flitsende dingen zijn :( Ik scrol ze z.s.m. uit beeld.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 13:56

Bart: Firefox, zoals ik in het bericht heb gezet. Las ook al iemand anders over een kukeluku reclame. Had hem gister bij bijna elke pagina. Had je daarover ook gePB't

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 13:57

Overigens zijn er geen nieuwe reclames :) Gisteren is alleen de positie van de onderste banner aangepast, die banner is een paar centimeter naar boven gegaan, verder is alles nog exact hetzelfde...

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-09 14:17

Die kukelekuu reclame is het meest irritant, blijft ook het langst hangen, die van de ING valt wel mee....

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 14:25

daffodil schreef:
Die kukelekuu reclame is het meest irritant, blijft ook het langst hangen, die van de ING valt wel mee....

Ja die van anderzorg idd.
Die geeft ook ruis (geluid) als je hem niet 'activeert'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 19:01

Nergens last van, gewoon je PC af en toe onderhouden en een knap apparaat aanschaffen wil nog wel eens helpen.
Op mijn oude PC had ik dr wel erg last van.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-09 23:38

Dus m.a.w. Chiqa ik moet maar een nieuwe computer kopen?? Best een bijzondere tip maar die slaat echt nergens op hoor, ik had nergens last van en mijn computer is snel zat maar hier blijft ie mooi op hangen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 23:42

En bedankt voor je reactie erg vriendelijk sow :)
Ik heb hier geen enkel probleem, film draait mee op de achtergrond diverse internetsites staan open en is ook nog eens flink bezig met een stuk op 10 torrents.
en is nog steeds supersnel :)

Zal dr toch écht wel iets mis zijn met je PC anders liep dit topic wel storm :)*

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 10:06

De waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden :+

De Anderszorg reclame is een animatie die idd redelijk veel van je computer lijkt te vragen, hier gaat de ventilator ook aan als die banner een tijdje in beeld blijft. Een nieuwe computer zou dus zeker helpen maar aan de andere kant zou die banner ook wel iets minder veeleisend mogen zijn. Vergeet in iedergeval niet dit bij Google te melden, als zij geen klachten krijgen verandert er ook niets... Overigens heb ik de banner de laatste 2 dagen niet meer gezien?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 13:55

De hartog compact grass banner op Home geeft trouwens ook een ontzettend vervelende ruis.

En als je een 'klacht' bij google neer wilt leggen over hun ads willen ze ontzettend veel privegegevens hebben. Beetje jammer

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 09:42

BartVB schreef:
Het idee is verder dat de banners pas laden nadat alle andere info er staat, dus dat je niet op banners hoeft te wachten tijdens het lezen van informatie op de site.

Aha! Dat is nou iets wat me vaak wel stoort en opvalt maar waar ik nooit een seconde over verder gedacht had.
Enorm vervelend als je op een site komt waar je éérst de reklames krijgt en vervolgens zit te wachten op dat waar je werkelijk voor komt.
Nooit bedacht dat je dat in kunt stellen, zoals je alles in kunt stellen, dat heb je als je iets wel gebruikt maar geen kaas van de techniek hebt gegeten.
Netjes Bart, dat heb je fijn geregeld voor ons.

Van een tragere pc heb ik overigens ook totaal geen last, ik kan ook film draaien en ondertussen op Bokt kijken met verder ook vanalles open.
Pagina terug kan ook gewoon, maar ik moet zeggen dat het laden van de advertenties ook gewoon snel gaat. Heb ooit wel eens last van een traag Bokt, maar dat heeft niets met de advertenties te maken.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-09 10:33

Moet zeggen dat ik er op dit moment geen last meer van heb, weet niet of er iets veranderd is, maar bokt reageert goed!