Het is niet bedoeld als reltopic, maar een hele serieuze vraag of dit herkenbaar is!?!
Een vriendin van mij had vanmorgen een heel klein onenigheidje met een mede bokker. Ze probeerde via de pb dit bij te leggen zodat er weer normaal gesproken kon worden. De reactie op haar actie was behoorlijk onbeschoft. Mijn vriendin probeerde er met een beetje humor op in te gaan. Maar de reactie die ze hierop kreeg was gewoon ronduit gemeen. Naar mijn mening had mijn vriendin de eerste keer niet eens terug moeten pben, lekker laten gaan.
Ik laat me uiteraad niet uit over de inhoud, en wil het ook anoniem houden! Vandaar dat ik een vraag stel en niet de persoon wie dit overkomen is. (ze heeft me ook beloofd niet te zullen reageren)
Wij zaten ons af te vragen of dit nou vaker gebeurd op bokt? Dat, door het anoniem zijn, er meer gemene meisjes zijn? En dan even niet op de topics zelf maar via de pb, nog veiliger zonder getuigen. In het echte leven ben je toch ook niet gemeen als iemand iets probeert te sussen. Natuurlijk kan je nog wel je zegje willen doen maar dan probeer je het toch ook bij te leggen?
Oja, mijn vriendin heeft er niks van overgehouden hoor. Volwassen vrouw, die wel wat kan hebben van gemene meisjes