Of offtopic, misschien nog zacht uigedrukt, een directe aanval op de TS. Die wellicht niet zo geliefd is bij het gros van de bokkers door dat zij ronduit zegt hoe het is en áltijd met feiten aankomt. En niemand die er ook maar één goed argument tegen heeft.
Is het soms zo, dat 'de bokkers' gewoon eigenlijk wel zíen dat deze TS van dit topic gelijk heeft, maar gewoon ronduit weigeren dit toe te geven? Uit puur eigen belang omdat ze hun eigen fouten niet willen erkennen?
Persoonlijk vind ik deze topic's van deze TS altijd zeer boeiend om te lezen en lees ik deze altijd vol interesse. Maar als 'jij' dit nu niet boeiend vind, dan léés het gewoon niet? Dan hoef je je ook nergens aan te ergeren en dergelijke reacties níet te plaatsen

Maargoed, dat is eigenlijk niet waarom ik dit topic opende. Ik opende dit topic, omdat ik het gewoon ronduit belachelijk vind dat er nu geen enkele mod dus ook maar íets heeft gezegt. Of is het nu zo dat geen enkele mod het ook nog maar gezien heeft? Lijkt me een béétje sterk.
Sorry hoor mods, jullie doen prima werk, daar niet van! Máár ik vind niet dat er dan uitzonderingen moeten zijn op de regels en er dus bij bepaalde personen wél dergelijke offtopic (én aanvallende) reacties mogen worden gegeven.