Zo af en toe kom ik een bericht tegen dat soms al een aantal dagen/pagina's loopt en waarvan ik denk "hé, hoe heb ik dat nou kunnen missen?" ........ het is natuurlijk ook nogal wat, zoveel bokkers, zoveel postjes, zoveel topics.. Dus vroeg ik me af: hoe lezen anderen hun dagelijkse dosis post en hoe hou je de hoeveelheid bij? Ik heb er maar meteen een poll van gemaakt, misschien ook handig voor 't boktbeheer!
Brandt los!
Laatst bijgewerkt door Jannepauli op 14-09-09 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Moelijk om een optie te kiezen, want ik doe meerderen. Eigenlijk een combi van optie 1, 2 en 5.
Tumba
Geplaatst: 14-09-09 17:14
Ik kijk altijd eerst bij eigen berichten of er is gereageerd in mijn topic over mijn tassen (zie onderschrift)
Dan ga ik mijn vaste topics langs en daar ben ik meestal zoet mee.
Als ik niets te doen heb dan ga ik naar HAW
RelarDevi
Geplaatst: 14-09-09 17:14
eigen berichten en daarbij heb ik ehmm mijn favorieten ingesteld staan. Dus bijv LZP, FZ, enz nieuwe berichten lees ik meteen.
Candace
Geplaatst: 14-09-09 17:15
Ik reageer altijd eerst in de topics die bij mn eigen berichten staan, zoals HK topics of dingen waarop ik recent heb gereageerd. Daarna ga ik naar de actieve onderwerpen of naar de nieuwspagina en dan ga ik daar lezen.
Aurelle_
Geplaatst: 14-09-09 17:16
Eerst kijk ik op de voorpagina en vervolgens ga ik naar de actieve onderwerpen. Soms kijk ik ook bij eigen berichten.
Breghje
Geplaatst: 14-09-09 17:16
Mijn optie staat er eigenlijk niet echt bij, ik lees eerst mijn eigen berichten, daarna de actieve onderwerpen en daarna (als ik nog tijd heb ) naar de voorpagina. Maar ook dan kom ik nog regelmatig idd onderwerpen tegen die ik heb gemist.
cocochanel
Geplaatst: 14-09-09 17:17
Ik lees mijn eigen berichten eerst en daarna de nieuwe berichten... Daarna ga ik overal een beetje rondkijken..
Emori
Geplaatst: 14-09-09 17:17
ik ga eerst naar eigen berichten, mijn huiskamer topics bijlezen etc en dan naar actieve onderwerpen, kijken of er nog iets boeiends te lezen valt.
En daarna mag ik altijd graag even mooie paarden kijken op ITP
Lisann__
Geplaatst: 14-09-09 17:18
Ik kijk eerst eigen berichten, en dan actieve onderwerpen. En daarna ga ik in subfora zoeken, bij bijv. HAW , fotokunst en eenmaal andermaal
Eerst altijd even de voorpagina bekijken of er nog interessant nieuws is. Daarna eigen berichten om te kijken of er nog gereageerd is in bepaalde topics. Daarna struin ik wat delen van het forum af of kijk ik bij actieve berichten.
Ik ga eerst eventjes snel de nieuwberichten op de home-pagina bekijken, daarna naar mijn eigen berichten, en reageer ik in mijn vaste topic's. En dan kijk ik vaak bij Uit de kunst, etc.
bromfiets
Geplaatst: 14-09-09 18:42
Eerst de eigen berichten en daarna ga ik op de voorpagina verder