Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heino schreef:Breezy, ik heb het niet over een specifiek topic, maar topics in het algemeen.
Nee tuurlijk hoef je niet persé tips bij RITP. Maar je kan toch verwachten dat je een reactie oproept bij mensen die je foto's bekijken?
Heino schreef:Breezy, ik heb het niet over een specifiek topic, maar topics in het algemeen.
Nee tuurlijk hoef je niet persé tips bij RITP. Maar je kan toch verwachten dat je een reactie oproept bij mensen die je foto's bekijken?
MamboBeach schreef:Vind ik een rare stelling. Juist daarom kunnen mensen een topic starten bij ITP en dan gaan mensen nog dingen roepen, imo is dat niet nodig.
breezy302 schreef:Ja een reactie maar ik vind het van de gekke dat iedereen alles maar moet herhalen, na 3x weet iemand het heus wel hoor. En daarbij denk ik dat sommige mensen alleen maar naar de reacties van anderen kijken en daar hun mening bij koppelen.
Citaat:Ik neem aan dat je je foto's plaatst om feedback op te krijgen, alleen positief commentaar willen vind ik dan heel flauw.
Heino schreef:MamboBeach schreef:Vind ik een rare stelling. Juist daarom kunnen mensen een topic starten bij ITP en dan gaan mensen nog dingen roepen, imo is dat niet nodig.
Open dan een topic wat direct op slot gezet wordt
Ik neem aan dat je je foto's plaatst om feedback op te krijgen, alleen positief commentaar willen vind ik dan heel flauw.
Alane schreef:Net zoals de bokker doe reageren een verwachting hebben hoe het een en ander irl uit ziet heeft een ts vaak een verwachting van de reacties..