Kris is gestopt met moderen en heeft mij gevraagd een 'backtoblack'topic te openen: Kris, bedankt voor je inzet en het werk dat je verricht hebt in het groen, ik hoop dat we je nog vaak als zwarte bokker tegen zullen komen.
[offtopicmodus]Als een bokker begint of stopt met modereren, is het juist gebruikelijk dat daar een topic over op FZ staat. Aangezien de bokkers dan kunnen zien, wie er nieuwe moderators zijn, die ze kunnen benaderen met vragen. En als iemand stopt, dat de bokkers weten, dat ze die persoon niet meer hoeven te benaderen. Is heel gewoon hoor.
Kijk de rest van FZ maar na, daar staan heel veel topics over mods die stoppen.
Kennelijk waren er redenen, waarom Kris niet zelf dit topic wilde openen, dus heeft Eline dat voor haar gedaan.[/offtopicmodus]
Ontopic: Kris: bedankt voor je inzet! En welkom weer terug in het zwart.
Laatst bijgewerkt door Marije_jiplover op 14-08-09 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt
pubelia
Geplaatst: 14-08-09 22:32
Jammer Kris! Echt heel erg jammer! Je was 1 van de leukere mods hier
@ Marije_jiplover: er zijn wel bokkers die mod zijn geworden, toen weer in zwart, en toen weer groen zijn geworden
Volgens mij is het niet de bedoeling om te gaan speculeren over of de moderator in kwestie op een vriendschappelijke manier vertrokken is of niet. En het punt of het wel of niet gebruikelijk is... Dit soort afscheidstopics wordt al sinds jaar en dag geopend, dus ik weet niet wat nu ineens het probleem is?
slimmerik
Geplaatst: 15-08-09 11:51
Klinkt al als een echte mod opmerking Rock
Afscheidstopics hebben we de laatste weken genoeg gehad Rock Maar normaal gesproken worden die door de mod in kwestie gestart. Ach Kris zal het best nog wel toelichten en doorspeculeren heeft idd geen zin.
@ Marije_jiplover: er zijn wel bokkers die mod zijn geworden, toen weer in zwart, en toen weer groen zijn geworden
Daar zeg ik toch ook niets over in mijn post? Ik zeg alleen maar, dat het gebruikelijk is dat er dan een dergelijk topic geopend wordt. Niets over bokkers die groen-zwart-groen worden.
Het is inderdaad gebruikelijk dat er een topic wordt gestart als er een moddie stopt. Of dat dan door de moddie zelf of door een beheerder is, dat is om het even.
Verder zijn er ook bokkers die van groen, zwart, blauw, paars, oranje en wat dan ook werden dus dat komt ook nog voor
Kris, bedankt voor je modwerk afgelopen jaren en veel plezier als zwarte bokker