Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nakisha schreef:Moderator Apple heeft het toch toegelicht?
Dit staat er:Citaat:Ik zet een slotje op dit topic.
Het is begonnen als serieus probleemtopic van een TS die advies wilde. Om er dan nu over te lopen geinen in een HK topic gaat te ver.
Yinnar schreef:Daar ben ik het mee eens! Ben zeer benieuwd naar de beweegreden. Misschien had de mod even een waarschuwing kunnen plaatsen zodat er een reactie gegeven kon worden. Het topic was al verplaatst naar de HK aangezien de zeer heftige discussie over was gegaan in een vriendschappelijke conversatie met veel lol! En nu een slotje? Schiet mij maar lek!![]()
Een nieuw topic onder bijvoorbeeld de naam anti-vreemdgaanders?? Mag dat??
Caroline1985 schreef:Ik ben ook ERG benieuwd.
Ze maken er zélf een huiskamer topic van zodat we ''gezellig'' door konden beppen. En zomaar zonder pardon. Pats boem closed.
End of story.
Ik wil een nieuw topic openen kan alleen geen passende naam vinden. (eentje die niet direct vervelend over komt zeg maar)
Caroline1985 schreef:Ja precies. En de TS die zogenaamd om hulp vroeg reageerde niet eens in het topic.
Ze vond onze adviezen en ''hulp'''blijkbaar toch al niet boeiend. Overigens deed ze toch niets met onze berichten. Waarom open je hem dan uberhaupt?
En mogen dan andere mensen niet gewoon lekker door beppen?
anneliesdj schreef:Apple schreef:Op gegeven moment werd er in het topic op zoek gegaan naar die jongen op internet en op hyves. Dat gaat echt veel te ver.
Dan is degene die dat mogelijk heeft gemaakt in de eerste plaats te ver gegaan. (door een naam oid te noemen)