Ik ben steeds vaker op bokt te vinden. Soms dat lees ik een topic door; bijvoorbeeld er is een paardje vermist. Dan zie ik dat er 9 pagina's volstaan met berichtjes. Klik ik dan de laatste pagina aan dan lees ik berichtjes als; 'gelukkig is je paardje weer terug'. Dan wordt ik toch wel nieuwschierig hoe dat paard terug is gekomen.
Ik wil dat graag de reacties van de TS lezen, maar dan moet ik alle 9 pagina's door. Vaak onthoud ik even de naam van de TS maar als ik dan op pagina 3 ben dan ben ik vaak de naam van TS al weer vergeten....
Mijn idee; naast de naam van een TS een klein icoontje zetten (of de letters TS) zodat iedereen kan zien (ook op pagina 5, en verder) dat dat de TS is (omdat de TS vaak nuttige nieuwe informatie heeft). optie 2; dat je ergens aan kan klikken dat je in dat topic alleen de berichten van TS wilt lezen.
Het is misschien een vreemde vraag; maar het schoot me zomaar te binnen....
Laatst bijgewerkt door BartVB op 14-08-09 16:28, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Titel aangepast om te zorgen dat mensen dit topic beter kunnen vinden ;)
Dat is helemaal geen gek idee hoor Wat je kunt doen als je alleen de berichten van de TS wilt lezen, is de zoekfunctie erbij pakken. Je typt dan bij 'auteur' de username van de TS in en bij 'onderwerp' de titel van het topic.
Verder kan de TS als hij of zij dat wil, aan een van de moderators vragen om de titel aan te passen met bijvoorbeeld 'update pagina 17'. Dat mag altijd, wij kijken er dan even naar. Zo kun je direct doorklikken naar de pagina met de update.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 10-08-09 14:21
Hier is al es eerder een topic over geweest...even zoeken....
ik dacht ook al, wat is er gebeurd!? mar het is wel handig!! alleen is een donkerblauw lijntje misschien meer bokt
Anoniem
Geplaatst: 13-08-09 08:12
Hahah ik schrok ook Neon!
Ik dacht; HELP staat een eng rood randje om iemand heen!
En toen dacht ik ineens aan dit topic (waarna ik ook nog rechts zag staan 'geplaatst door de topicstarter' )
Hoera voor Bartje!!!
Oh, is het bij HK-topics eigenlijk uitgeschakeld? *gaat kijken*
Edit: Bij HK-topics is het dus ook zo... zou dat misschien weer uitgezet kunnen worden? Meeste HK's zijn tamelijk gelijkwaardig en daar is niet echt relevant wie de TS is...
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-08-09 08:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Bienotje
Geplaatst: 13-08-09 08:13
Ook in de office versie valt het inderdad gelijk op
8nnemiek
Geplaatst: 13-08-09 08:13
Heel handig! Ik zag het ook ineens vanmorgen.. dacht, waarom ben ik nu ineens oranje oO hihi
Super dat is inderdaad heel erg handig. Nu moet ik niet meer onthouden wie de TS was
Abeltje77
Geplaatst: 13-08-09 08:28
Waaw... dat is nog eens een nuttig verzoek en snel ingewilligd!
Mizora
Geplaatst: 13-08-09 08:29
Direct gezien, geweldig Bart. *geeft hem een virtuele knuffel van blijdschap*
Amy77
Geplaatst: 13-08-09 08:29
Wauw, top gedaan beheer! Dit is echt enorm handig..ik ben nl ook zo iemand die de TS zn naam steeds vergeet en soms pagina's terug moet zoeken wie t ook alweer was Thanks!!
Ik zag het net ook voorbij komen, en had dit topic ook gelezen toen het gestart werd! Echt super!!!!! In sommige topics is het weleens onduidelijk na een aantal paginas wie de TS is, maar nu is het heel duidelijk!! Bedankt Bart!!
Valt meteen op, maar is dat vierkante randje rond de naam van de topicstarter niet genoeg? Moet er echt rechts in beeld nog in het rood: geplaatst door topicstarter? Of is dat voor de mensen die kleurenblind zijn?