Ik had voordat ik mijn computer opnieuw installeerde, een directe link naar dat ban jezelf ding, maar ik kan 'm nu nergens meer vinden. En ik kan echt neit zonder die tool
en ik heb ook al ontdekt dat als je jezelf bant op één computer dat je op een andere gewoon verder kunt
Anoniem
Geplaatst: 10-08-09 08:04
Hahaha slim Arabesk! Het is trouwens zélfs zo dat als je je bant met Internet Explorer, je er met Firefox/Mozilla/noem maar op wel nog gewoon op kan.
Ik gebruik hem eigenlijk zelden maar heb onlangs toen ik bezig was met mijn mondelingen voor mijn eindexamen via een mod een vrijwillige ban aangevraagd voor 5 dagen.
Pfff wat was dát afzien zeg! Ik was érg blij dat ik zo braaf ben op bokt en nooit een onvrijwillige ban krijg
Heeft toen wel geholpen trouwens, ben mooi geslaagd en daar ben ik betreffende mod nog steeds een beetje dankbaar voor
Echt geweldig dit zeg, wist ik nog niet eens. oeps ben bang dat ik die binnenkort ook nodig heb, is echt verslavend dit zeg (kijkt nu boze echtgenoot over mijn schouder mee en gromt, hmmm meschien moet je ban voor het leven aanvragen, hahahahaha ik lig hier in een deuk, leuk topic dit.
Ander vind ik hem niet meer teug en ga ik niet aan het werk voor school als het wel nodig is...
LindyH
Geplaatst: 19-08-09 18:06
Goed idee om het in je onderschrift te zetten.
Ik zou ook wel graag zien dat deze tool wat makkelijker bereikbaar zou zijn en dat je niet eerst door de Help hoeft. Kan hij niet in het Gebruikerspaneel komen te staan?
Wel super dat het er is. Ik gebruik 'm pas sinds kort, maar het bevalt uitstekend. Ik kom weer eens ergens aantoe!
Zo, en nu ben ik weer even 2 uurtjes wat nuttigs doen.