en dan heb ik het over die reclame van dat 16 kilo afvallen bla bla.. allemaal leuk en aardig.. maar van die foto's word ik een beetje.. uhm ja.. misselijk
Een banner is sowieso irritant, maar ja.. er moet ook geld worden verdiend natuurlijk
Tivoli
Geplaatst: 31-07-09 23:59
Kady_ schreef:
Echt verschrikkelijk ja!
en weet je.... ik heb t idee dat de 2de foto alleen van een verdere afstand is genomen ipv te zijn afgevallen hihi
Inderdaad,en met een losse rok aan ipv een strakke spijkerbroek die lovehandles veroorzaakt
hns
Geplaatst: 01-08-09 00:01
Ja, ik vind die reclame ook irri. Kijk een tekst met een kleine foto ok, maar dit.... Ugh ik heb medelijden met de mensen die dit zien als ze net gegeten hebben.
Anoniem
Geplaatst: 01-08-09 00:09
_Tivoli_ schreef:
Die afvalbanner idd! Kijk,in een HK krijg je gewoon banners naar de onderwerpen die je bespreekt, maar deze gaat over heel bokt.
bij mij staat al 3 maanden 'De eerste keer vrijen? Bekijk hier alles over soa's en Aids' Dat zijn echt geen dingen die ik in mij HKtopic bespreek
MAargoed, die afval reclame is ook een beetje, tsjoah. Minder.
Ik vind die afvalreclames vréselijk...er zijn nogal wat meisjes op bokt in een leeftijd dat ze nogal onzeker zijn over hun gewicht en hun lichaam. En 'zoiets' kan in mijn ogen wel aanzetten tot drastische maatregelen tegen hun gewicht en dát is gewoon niet goed.
Klopt en bovendien is die reclame zo onrealistisch als de neten. Tuurlijk gaan we dat allemaal doen moet je toch eens kijken wat voor buik je gaat krijgen. En dat in de zomertijd.
Er is een TeM knop voor banners Onderaan de banners zie je 'Ads door Google' staan, daar klik je op en daarna kies je voor "Stuur uw opmerkingen over de site of de advertenties die u zojuist gezien heeft naar Google". In het formulier dat je dan krijgt kun je aangeven dat je Bokt.nl erg nuttig vindt maar dat je de banner minder geslaagd acht.
We kunnen individuele banners weren maar dat duurt allemaal een tijd. Ik zal iig kijken wat ik kan doen in dit geval. Ik zie ook liever bikini reclames dan dit
Nou bart, dit is inderdaad wel wat anders dan een bikini reclame, of boxer reclame.
Ik zal er eens op klikken
goeroe
Geplaatst: 01-08-09 01:35
De meeste banners vallen me niet eens op. Laatst zag ik overigens wel een zeer toepasselijke banner. Boven een topic over een losbandige bokker stond namelijk een banner over het vinden van god.