Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rock schreef:In een HK doe ik het ook wel eens. In een van de HK topics waar ik kom is het soms zelfs een uitdaging om een monoloog te maken (vijf posts achter elkaar). Op de rest van bokt probeer ik erop te letten. Hooguit gebeurt het me eens dat ik er twee achter elkaar post omdat ik nog een quote tegenkom waar ik op wil reageren. Dit gebeurt voornamelijk als ik aan het bijlezen ben.
luxx schreef:Mijn probleem met editten is dat mensen die de post al gelezen hebben je toevoeging nooit meer lezen.
En je neemt tenslotte de moeite om iets op te schrijven omdat je wilt dat mensen het lezen nietwaar?
Vind wel dat mensen een beetje na kunnen denken voorda
Abeltje77 schreef:luxx schreef:Mijn probleem met editten is dat mensen die de post al gelezen hebben je toevoeging nooit meer lezen.
En je neemt tenslotte de moeite om iets op te schrijven omdat je wilt dat mensen het lezen nietwaar?
Vind wel dat mensen een beetje na kunnen denken voorda
Precies. En daarbij kun je na een bepaalde tijd niet meer editten. En dan zou je net zolang moeten wachten tot iemand anders post voor je weer een reaktie kunt plaatsen?
Persoonlijk stoor ik me er helemaal niet aan, als het maar nuttige post zijn. Wat maakt het uit als je dezelfde naam een paar keer achter elkaar ziet staan. Boeien.
luxx schreef:Mijn probleem met editten is dat mensen die de post al gelezen hebben je toevoeging nooit meer lezen.
Abeltje77 schreef:Dan moet iemand maar net weer naar boven scrollen om in de buurt van die post te komen om te zien dat er een [edit] staat.