hallo ben hier nieuw op bokt en wil me bij deze even voorstellen. ben een vrouw van 30 jaar en gek van tinkers . zelf heb ik 3 tinkers. ook ben ik regelmatig op de keuring aanwezig. ik ben al wel veel op bokt aan het rondneuzen geweest alleen heb mezelf nog nooit aangemeld dus bij deze.
Midasje
Geplaatst: 23-06-09 11:36
Welkom,
Ik heb verder niks met tinkers Ben meer van de warmbloed paarden. Ik wens je veel plezier op bokt.
idd zoals anderen al hebben gezegd, wil ik je ook waarschuwen voor een echte verslaving
ben ook wel benieuwd naar je paardjes
Claudia78
Geplaatst: 23-06-09 14:50
Hey welkom hier op bokt Het leert snel genoeg hoor hier. Ik heb zelf ook 2 tinkers gehad. Super beestjes zijn het. Ach mischien ooit weer eens..... Nu eerst maar van mijn friese jongen genieten. Succes hier nog
Geplaatst: 23-06-09 14:56
http://www.photobucket.com kun je foto's uploaden zodat je ze daarna met de link hier kunt plaatsen. Dit doe je door [img]LINK[/img] te plaatsen op bokt.
Ben benieuwt naar je Tinkie's ookal heb ik er ook niet veel mee maar zitten toch mooien tussen! Welkom op Bokt , de weg wijst zich vanzelf!
flynn1
Geplaatst: 23-06-09 15:00
leuk dat je ook op bokt komt ben hier zelf ook nog niet zo lang. Vind tinkers ook echt heel stoer maar ik ben toch voor mijn Haflinger gevallen die ik nu 2 jaar heb!
astridelise
Geplaatst: 23-06-09 15:03
Welkom op Bokt en veel plezier. Ik ben er ook nog niet zo lang. Ik ben in het bezit van een Fjord, maar ben ook altijd een beetje verliefd op Tinkers geweest.
hallo allemaal nogmaals bedankt. ben net druk bezig geweest maar snap er niks van dus vanavond komt er een vriendin van me langs en die gaat proberen de fotos voor mij er op te zetten.