Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HorseyDude schreef:Zelfs IK doe zoiets niet, je hebt je gewoon laten verleiden door iets waar Bokt echt niks aan kan doen. Trouwens, die reclames worden door Google verzorgd en niet door Bokt!
Frouk schreef:Op dat soort sites zijn altijd kleine lettertjes te vinden waar je snel overheen kijkt. Denk niet dat je de schuld alleen bij bokt kunt leggen maar ook bij jezelf omdat je niet goed genoeg gelezen/gekeken hebt. Ik vul nooit zomaar mijn mobiele nummer in op internet
russel schreef:Frouk schreef:Op dat soort sites zijn altijd kleine lettertjes te vinden waar je snel overheen kijkt. Denk niet dat je de schuld alleen bij bokt kunt leggen maar ook bij jezelf omdat je niet goed genoeg gelezen/gekeken hebt. Ik vul nooit zomaar mijn mobiele nummer in op internet
Nou zo ging het dus niet en ik heb niet op die site ingelogd, ik denk dat jij die banner niet kent, dus je hebt wel een erg strakke mening nu.
Er is een site in omloop waar gecontroleerde verkorte codes op staan, als je gaat googlen dan komt 2050 niet erg fijn uit de bus.
Ik vind niet dat dat thuis hoort op bokt, die banners is reklame maken en daar betalen ze ook voor bij bokt, dan mag je aannemen dat je niet ongemerkt ergens in trapt, die kleine lettertjes heb ik dus niet gezien..