Ik ben het laatste halfjaar meer dan fulltime aan het werk geweest. Naast mijn baan besteedde ik al mijn vrije uurtjes in onze verbouwing. Ik ben inmiddels 39 weken zwanger en dus ondertussen met verlof. Maar zelfs tijdens mijn verlof heb ik nog hele dag staan klussen/timmeren/schilderen. Voordat deze baby kan/mag komen, moest er namelijk wel een nieuwe slaapkamer voor Stijn zijn gerealiseerd op zolder. Deze hebben we van scratch af aan moeten opbouwen op zolder en heeft veel meer tijd gekost dan dat ik van te voren had kunnen bedenken. Uiteindelijk heeft Stijn vorig weekend zijn nieuwe slaapkamer kunnen betrekken. En tuurlijk heb ik een vent, maar helaas is hij behept met 2 vreselijk linkerhanden. Dus ondanks de zwangerschap heb ik deze verbouwing (gelukkig samen met mijn pa) kunnen uitvoeren.
Nu ben ik mij vooral aan het storten op mijn nesteldrang. Soppen soppen soppen, opruimen, soppen. Want ja het (ver)bouwstof gaat werkelijk overal zitten. Als de nestdrang klaar is, zal de baby zich vast snel aankondigen en ook dan zal er weer een hectische periode aankomen.
En dus is dit wel het moment om mijn groene kleurtje af te staan en weer terug zwart te worden. Het was een fijne tijd, bedankt allemaal!
Bedankt voor je inzet op bokt Ranja, ook ik vind Stijn zijn kamertje super mooi geworden Heel veel sterkte met de bevalling en veel plezier nog als zwarte bokker
Ik snap helemaal dat je terug gaat naar zwart! Bedankt voor alles
Gwen
Geplaatst: 29-05-09 12:24
Hoe vond Stijn zijn nieuwe kamer, Ranja? Ik heb toen wel die eerste serie foto's gezien, toen viel ik al van mijn stoel van de bergen werk die jullie daar aan het verzetten waren .
Veel plezier weer in het zwart, enne, nestelze!
Blinnii
Geplaatst: 29-05-09 12:30
Jammer dat je gaat stoppen, maar een zeer begrijpelijke keuze. Veel plezier de komende tijd en straks als de baby er is!
Het is een logische keuze, maar het is wel erg jammer!
Veel plezier de komende tijd en succes!
Jasper
Geplaatst: 29-05-09 13:11
Je hebt het heel lang volgehouden (zelfs nog geband geweest ) . Petje af! Heel veel sterkte met de bevalling en veel plezier met twee fantastische kindertjes.
Bedankt voor de tijd die je in bokt hebt gestoken en geniet van het kleine wondertje wat er binnenkort aankomt!!
Ranja
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-09 12:48
Dank jullie wel! Hopelijk zometeen een voorspoedige bevalling en dan gewoon genieten!
Gwen: Stijn zijn woorden over zijn nieuwe kamer waren: prachtig mama! Nou dan weet je in ieder geval waar je het allemaal voor gedaan hebt! Jasper: ja toch 2,5 jaar mod geweest en zelfs idd geband geweest door een medemod. Het moet toch niet gekker worden.