Enig idee wie Unwritten is?Wil je meer over haar weten?Verzin een leuke vraag en misschien beantwoord zij deze wel in de volgende BBB!
Nou, daar komt ie dan hoor.. Wat is dat nou met al die mannen en weet je al welke je gaat kiezen? Enneeh, ik neem aan dat je 10 vragen aan bedoelt?
Jans, heb je de laatste tijd nog sjans gehad? nu een serieuze vraag, welke bokker/beroemd persoon zou je wel eens in het echt willen ontmoeten?heb je bepaalde rituelen/acties waar we voor moeten uitkijken?
Bevalt het mod zijn tot nu toe? Wat vind je het lastigste van moderator zijn?Wie zou je wel eens een daagje willen zijn? En waarom?
Wie bewonder je, en waarom?Wat is je favoriete ruiter, en waarom?Wat is het meest schaamtevolle dat je ooit in je leven hebt gedaan?
Ben je een vaders- of een moederkind?Geloof je in God of hou je het bij jezelf?Ben je wel eens op een domme manier van een paard gevallen?Wat is je favoriete schrijver? Wat wilde je worden toen je klein was en heb je die droom nog steeds?
Wanneer gaan we nou weer 's aan EveryDayHero werken? ^^[edit] en leg even uit wat EDH is, voor de onwetende bokkers onder ons
Wat zou je willen veranderen, als je bepaalde dingen kon veranderen in je leven, dus dat je dat laatmaar zeggen over mocht doen?En hoe kom je aan de obsessie van Apple? gewoon plotsing of omdat het toevallig in was?
Jullie maken het me wel moeilijk Zal zowiezo alle vragen beantwoorden, en de tien leukste / mooiste zullen in het BBB verschijnen, de rest publiceer ik in mijn 'volle' profiel
Welk moment in je leven, zou je nog een keer willen beleven?Op welk paard,van een bokker, zou je dolgraag eens willen rijden? Als je genoeg geld had, en dat je gewoon alles kon kopen wat je wilt, wat zou jij eigenlijk allemaal gaan kopen, en waarom zou je dat kopen.Als je 1 wens mocht doen, wat voor wens zou je doen?
Wie bewonder je?Wat geeft jou kracht?Waarvoor kunnen wij jou wakker maken?Wat is favoriete vakantieland?