Shadow0 schreef:Mijn ervaring is dat het best te doen is om in reacties na te denken over de manier waarop je iets verwoordt.
Als ik naar dit topic kijk vind ik de manier waarop het gesteld wordt, met name de verwijzing naar mensenrechten, wel wat overdreven. Ik kan me dan ook voorstellen dat als je in andere topics ook kiest om dingen zo groot te stellen, dit als onnodig fel kan worden opgevat. Ook woordkeuze als 'zogenaamd' en 'sorry, maar' maken dat je bericht hier verontwaardigd en ook wat aanvallend overkomen. In reacties naar medegebruikers kan dat er heel makkelijk toe leiden dat discussies een wat ruzieachtige sfeer krijgen, en dat is gewoon erg jammer. Ik kan me dan ook best voorstellen dat zulke reacties een verzoek opleveren om het net wat rustiger te houden.
Of het in die gevallen ook terecht is kan ik uiteraard niet beoordelen, want ik weet uiteraard niet precies om welke situaties het gaat, maar in het algemeen kan ik het me wel voorstellen.
Hm, toch vreemd dat in de meeste gevallen heel normaal op mijn berichten reageren, op de berichten waar vijandig gereageerd wordt wist ik dit van te voren en doe ik het soms zelfs bewust, en daar krijg ik dan geen waarschuwing voor