), paarden en last but not least
, mijn partner.Elke keer als er op Bokt weer wat te doen was, en da's best regelmatig
, dan keek ik eens met een schuin oog naar mijn studiemap om dan toch met Bokt aan de slag te gaan. Op het werk zelf kan ik af en toe wel wat bijlezen en eens een kleine post hier of daar plaatsen als ik een batch aan het draaien ben ofzo, maar werk gaat absoluut voor Bokt, dus dat betekent dat ik 's avonds nog een keer aan de bak kan. En dat betekent dat er ergens steeds iets blijft liggen: of school, of huishouden, of sport of gewoon eens lekker een boek lezen en beppen bij vrienden, of een combi ervan. Het was erg moeilijk om de knoop door te hakken, het is en blijft ontzettend leuk om mee te kunnen denken op gebied van beleidszaken, om het gezichtspunt van de Bokkers achter de schermen duidelijk te kunnen maken, om tegengas te kunnen geven aan de moddies en natuurlijk ook wel eens aan Bokkers
, om juist aan de moddies uit te leggen waarom wij een bepaalde sanctie echt te zwaar vinden of aan een Bokker waarom wij een sanctie wel terecht vinden, waarom een tekst voor een sanctie niet duidelijk genoeg was of juist wel, etc. Maar eerlijk is eerlijk, er zijn natuurlijk ook mindere kanten, zoals wanneer mensen met elkaar in de clinch liggen, daardoor tegen sancties aanlopen en accuut en onmiddellijk een antwoord opeisen van de bezwaarcommissie. Dat kan natuurlijk niet, we hebben tijd nodig om ons in te lezen, Bokt is te groot om van alles op de hoogte te zijn, we kunnen niet altijd stante pede onze dingetjes buiten Bokt uit onze handen laten vallen. Zeker bij zaken die deels buiten Bokt spelen of die niet bepaald zwart/wit zijn (dat laatste geldt voor veel issues) is een conclusie niet altijd even makkelijk te trekken. De grens tussen wat wel of niet tegen de regels indruist is soms héél dun. Vinden wij althans
, de meningen daarover lopen soms ietwat uiteen
.Buiten dit alles hebben we een ontzettend leuk oranje team
. En ondanks dat het er soms hard aan toe gaat bij oranje versus groen blijven we als verschillende kleurtjes respect voor elkaar hebben en elkaar niet nawijzen en da's heel belangrijk om samen te kunnen blijven werken
.Ik zal de samenwerking met de BC-leden maar ook met de moddies en het beheer ontzettend missen, net als de mogelijkheid voor de gebruikers te kunnen spreken achter de schermen, maar ik vind ook dat mensen niet té veel aan hun kleur moeten hechten.
Per ongeveer 1 mei ga ik dus back to black
.
Ik had het niet aan zien komen..
) weer gezellig regelmatig in het DVT beppen
(en alle andere achter-de-schermen-mensen
.
Ik ben het er helemaal niet mee eens namelijk...
...