Per ca. 1 mei neem ik afscheid van de bezwaarcommissie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gwen

Per ca. 1 mei neem ik afscheid van de bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 10:02

Met pijn in mijn hart heb ik besloten te stoppen met mijn functie als lid van de Bezwaarcommissie. Niet omdat het werk niet leuk meer is, maar omdat er ondanks alle verzoeken tot etmaalverlenging toch nog steeds maar 24 uur in een dag zitten die ruimschoots gevuld worden door een fulltime baan, studie na werktijd, sporten, huishouden ( -O- :+ ), paarden en last but not least :D , mijn partner.

Elke keer als er op Bokt weer wat te doen was, en da's best regelmatig :D , dan keek ik eens met een schuin oog naar mijn studiemap om dan toch met Bokt aan de slag te gaan. Op het werk zelf kan ik af en toe wel wat bijlezen en eens een kleine post hier of daar plaatsen als ik een batch aan het draaien ben ofzo, maar werk gaat absoluut voor Bokt, dus dat betekent dat ik 's avonds nog een keer aan de bak kan. En dat betekent dat er ergens steeds iets blijft liggen: of school, of huishouden, of sport of gewoon eens lekker een boek lezen en beppen bij vrienden, of een combi ervan.

Het was erg moeilijk om de knoop door te hakken, het is en blijft ontzettend leuk om mee te kunnen denken op gebied van beleidszaken, om het gezichtspunt van de Bokkers achter de schermen duidelijk te kunnen maken, om tegengas te kunnen geven aan de moddies en natuurlijk ook wel eens aan Bokkers :+ , om juist aan de moddies uit te leggen waarom wij een bepaalde sanctie echt te zwaar vinden of aan een Bokker waarom wij een sanctie wel terecht vinden, waarom een tekst voor een sanctie niet duidelijk genoeg was of juist wel, etc. Maar eerlijk is eerlijk, er zijn natuurlijk ook mindere kanten, zoals wanneer mensen met elkaar in de clinch liggen, daardoor tegen sancties aanlopen en accuut en onmiddellijk een antwoord opeisen van de bezwaarcommissie. Dat kan natuurlijk niet, we hebben tijd nodig om ons in te lezen, Bokt is te groot om van alles op de hoogte te zijn, we kunnen niet altijd stante pede onze dingetjes buiten Bokt uit onze handen laten vallen. Zeker bij zaken die deels buiten Bokt spelen of die niet bepaald zwart/wit zijn (dat laatste geldt voor veel issues) is een conclusie niet altijd even makkelijk te trekken. De grens tussen wat wel of niet tegen de regels indruist is soms héél dun. Vinden wij althans :)) , de meningen daarover lopen soms ietwat uiteen :D .

Buiten dit alles hebben we een ontzettend leuk oranje team :j . En ondanks dat het er soms hard aan toe gaat bij oranje versus groen blijven we als verschillende kleurtjes respect voor elkaar hebben en elkaar niet nawijzen en da's heel belangrijk om samen te kunnen blijven werken :j .

Ik zal de samenwerking met de BC-leden maar ook met de moddies en het beheer ontzettend missen, net als de mogelijkheid voor de gebruikers te kunnen spreken achter de schermen, maar ik vind ook dat mensen niet té veel aan hun kleur moeten hechten.

Per ongeveer 1 mei ga ik dus back to black :) .

Anoniem

Re: Per ca. 1 mei neem ik afscheid van de bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 10:11

-O- wat vreselijk jammer, maar ik neem aan een weloverwogen en goed doordacht besluit.

Veel plezier met je 'gewone' leven, en succes met de studie! ;) :D

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 10:13

Wat jammer Gwen.
Maar het lijkt me inderdaad een goed doordacht besluit.
Veel plezier in het zwart!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 11:00

Ik heb het achter de schermen ook al gezegd maar ik blijf het jammer vinden, maar begrijp je beweegredenen :j

Veel plezier als zwarte bokker!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 11:24

jeetje... wat onwijs jammer dit... ;( Ik had het niet aan zien komen..

Bedankt voor alles... weet even niets zinnigers te zeggen... ;(

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 11:47

ik ga je missen.. Bedankt voor alles!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:28

Wat ontzettend jammer dat je stopt Gwen, ik heb nooit met je te maken gehad als zwarte bokker, maar ik geloof meteen dat je erg gemist zal worden in het team :j

Heel veel plezier nog met bokken in het zwart!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 13:16

Wat ga jij gemist worden! Ik heb je heldere en altijd op een fijne manier gebrachte inbreng erg gewaarderd, voor en achter de schermen.
Maar die tijd hé. Ik heb die extra uren nog steeds niet gevonden. :+ Veel plezier in het zwart en succes met je studie! :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 13:36

Dit wordt de derde keer maar toch oprecht gemeend: ik ga je missen als oranjetje, maar we blijven wel gewoon afspreken om eens bij te kletsen!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:33

Ook ik ook hier nog maar eens; Heel erg jammer Gwen. Ik ga jou en je inbreng zeker hard misschien achter de schermen.
Het is een wel overwogen keuze en het klinkt heel verstandig. Veel succes en plezier met alles! :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 22:07

Je hebt er duidelijk goed overnagedacht...en daarom snap ik je besluit. :)

Bedankt voor alles wat je voor en achter de schermen gedaan hebt en hopelijk zien we je nog langskomen als zwarte bokker. :)

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 22:25

Hey Gwen, begrijpelijk, maar wel jammer!

Ik heb 'gelukkig' nooit wat met je te maken gehad in je functie als bezwaarcommissielid (3 keer woordwaarde :D)

één voordeel: je bent met koninginnedag nog in het juiste kleurtje :D

Geniet van je tijd, en kom dan (net als ik elke keer beloof, maar er toch steeds net niet van komt :roll: ) weer gezellig regelmatig in het DVT beppen :)

Natuurlijk bedankt voor alle inzet voor Bokt, heel belangrijk, de personen achter de schermen die zoveel tijd in het forum steken! Een dikke pluim voor jou _/-\o_ (en alle andere achter-de-schermen-mensen :j)

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 22:58

We zullen je verschrikkelijk gaan missen :j

Niet alleen omdat je een verschrikkelijk leuk mens bent, maar ook vanwege je inbreng, die ik verschrikkelijk gewaardeerd heb.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 23:04

Zeg dat nog eens, Karl? Volgens mij zie ik nu namelijk sommige mensen behoorlijk met hun wenkbrauwen fronsen :') .

Hm, je zou bijna denken dat ik expres pas ná Koninginnendag back to black ga, Noot :)) .

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 23:55

Karl66 schreef:
We zullen je verschrikkelijk gaan missen :j

Niet alleen omdat je een verschrikkelijk leuk mens bent, maar ook vanwege je inbreng, die ik verschrikkelijk gewaardeerd heb.

Of bedoelde je dat niet? :o

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 17:59

Harstikke jammer, maar wel een goede beslissing, je leven mag er zeker niet onder gaan leiden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 19:59

Hoi Gwen, succes en welkom terug als zwarte :D Maar zo te lezen is je keus weloverwogen
en geef je geen ongelijk met mag niet je dagelijsk leven beheersen.
Kan me wel voorstellen dat je hier ontzettend veel energie ik heb gestoken en dat is je ook altijd goed afgegaan, complimenten ook voor je engelen geduld.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 20:09

Haha, dat laatste ga ik aan mijn vriend laten lezen, Chiqa, die gelooft niet dat ik echt wel over flink wat geduld beschik :)) . Het scheelt alleen enorm dat hier alles schriftelijk is en dat alles wat je zegt zwart op wit staat en blíjft staan. Da's toch net even anders dan in het echte leven waar je je woorden zo 'flap' er uitgooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 20:24

Ja dat klopt Gwen, alleen dat al op papier kunnen krijgen in knappe bewoording, volgens mij vergt dat ook ontzettend veel engelengeduld, vloeit toch niet zomaar even je 'pen' uit of het moet een gave zijn :P

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 15:03

He Gwen spijtig dat je stopt maar begrijpelijk, zeker als er gereld wordt in de HK kan een mens al gauw een uurtje of 4 en meer gaan bijlezen bij een 'zaak' (om dan achteraf geregeld te horen dat je niet weet waarover het gaat :') ). Veel plezier in het zwart! Ik mis het bijlezen over het beleid nog steeds hoor :+

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 15:42

Jee Gwen, de knoop echt doorgehakt, wat ontzettend jammer! Achter de schermen zul je enorm gemist worden, daar ben ik van overtuigd. Je hebt echt heel veel werk verzet.

Ik sluit me verder graag bij Karl aan, ik heb altijd met veel plezier met je samengewerkt in mijn (hoofd)-modtijd en veel van je geleerd :j

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 15:50

Kan ik bezwaar indienen tegen het besluit van Gwen?!!! Zo ja, kan dat dan bij de bezwaarcommissie? }> Ik ben het er helemaal niet mee eens namelijk... |( ... :D

Ik vind het heel jammer Gwen, maar dat weet je al. Ik vind het echter ook heel begrijpelijk dat je voor je priveleven kiest, heel veel plezier als "zwarte bokker" :) .

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 15:54

Vanaf morgen eind van de dag is het zover. Slik, wat een rust... :=

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 22:23

Nou maar je mist ook een hoop hoor! Maar het echte leven is ook heel prettig :j

Vooral nu ik een eigen paard ga kopen :D

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-09 22:25

Hoezo, maakt dat mijn leven prettig :D ? Wel gaaf, zeg, dan heb je écht geen tijd meer straks en da's voor een goed doel! Mij lijkt het ook heerlijk om straks gewoon weer zonder schuldgevoel een paar avonden weg te kunnen of gewoon andere dingen te doen. Ik had toch altijd zoiets van 'nee, vanavond niet, want ik moet nog....'