Ik heb al idioot veel profielviews volgens mijn tellertje, maar het gaat nu wel érg hard. Tussen vanmiddag een uurtje of 4 en nu zou ik er 200 views bijgekregen hebben. Is 'ie op hol?
Ik denk op hol geslagen, ik heb er sinds gisteravond 400 bij
Pikeur
Geplaatst: 13-04-09 19:52
't Gaat bij mij ook ineens heel hard (in vergelijking met hoe het eerst was)
Edit: Oké bij mij gaat het met 10tallen, niet met honderdtallen (mja gezien mijn niet al te snuggere reacties wat nu weer blijkt ben ik misschien wel gewoon gek )
Laatst bijgewerkt door Pikeur op 13-04-09 19:58, in het totaal 4 keer bewerkt
De mensen die vanaf het eerste begin van Bokt lid zijn hebben extreem veel profielviews waarschijnlijk omdat mensen in de ledenlijst bij 1 beginnen en alle profielen afgaan.
Er zijn misschien een hoop mensen die echt niet weten wat ze moeten doen met hun vrije dag!
lindake
Geplaatst: 13-04-09 20:58
Katja schreef:
De mensen die vanaf het eerste begin van Bokt lid zijn hebben extreem veel profielviews waarschijnlijk omdat mensen in de ledenlijst bij 1 beginnen en alle profielen afgaan.
En stoppen nadat ze de eerste 5 pagina's zijn afgegaan .
Haha en nu je dit topic geopend hebt kijken er natuurlijk nog meer mensen op je profiel om te telletje te bekijken .
Mars
Geplaatst: 13-04-09 21:07
Je bent blijkbaar erg populair Sonja Bij mij doet hij normaal voor zover ik kan zien, maar zo veel views heb ik ook niet als ik het vergelijk met sommige anderen