te veel 'of topic' onderwerpen op bokt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Moet bokt teruggebracht worden naar alleen nog maar paardgerelateerde onderwerpen?

Poll eindigt op

A: Absoluut, het gaat al bijna niet meer over paarden
5 (3%)
B: Ja, ik kom hier alleen maar om over paarden te lezen en praten
Geen stemmen
C: Het mag wel wat minder. Veel onderwerpen zijn erg algemeen
18 (13%)
D: Voor behoorlijk wat onderwerpen bestaan apparte forums
9 (6%)
E: Vooral niet uitdunnen, dit is een prima medium voor vele onderwerpen
91 (69%)
F: Eigenlijk zouden er nog wel meer niet hippische toppics bij mogen komen gezien het gebruik wat er van gemaakt wordt.
8 (6%)

Totaal aantal stemmen: 131

mrie

te veel 'of topic' onderwerpen op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 23:16

Wat mij betreft gaat bokt over paarden/pony's en aanverwanten en alles daar om heen. Om eerlijk te zijn erger ik mij steeds vaker aan alle forumonderdelen die helemaal niets met paarden te maken hebben.
Nieuws en maatschappij, mensenwelzijn, school, studie en werk, Uit de kunst, beestenboel, voedertijd, de verkoop van spullen die niets met paarden te maken hebben...Het kan me allemaal gestolen worden.
Als ik start via actieve onderwerpen gaat het nog maar weinig over hippische aangelegenheden.
Van mij mag Bokt flink uitgedund worden....
Wat is jullie mening

Qimm

Re: te veel 'of topic' onderwerpen op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 23:19

guttegut, dan lees je het toch niet?

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 23:20

Mijn mening?
Werk met de tabbladen : sla al deze 'onzin' over als je je er zo aan ergert ;)

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 23:30

Juistem, wat Tivoli zegt. Ze hebben nu zo'n prachtig mooi tabblad ontworpen waarin je je favoriete fora kunt zetten. Lekker doen, zou ik zeggen, en je niet zo druk maken. ;)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 00:10

Wat ik altijd doe in het leven, als iets me niet interesseert of ik mag iets/iemand niet, dan negeer ik het gewoon. Ik vind de verhouding paard/niet paard gerelateerde topics in de goede verhouding en juist interessant te weten wat ons bokkers buiten de paarden nog meer bezig houdt in het dagelijks leven. Ook is het handig als je wat zoekt dat je het hier op bokt misschien kan vinden.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 00:19

Gezien je postgedrag ben je er zelf ook niet vies van :D

**

Maar gewoon negeren als je er niet van houdt. ;)
Laatst bijgewerkt door iefke op 08-04-09 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: afbeelding verwijderd

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 00:20

natuurlijk zou je bepaalde onderwerpen ook op bv het viva forum kunnen plaatsen. Maar als die diversiteit maakt bokt juist zo leuk. Zelf gebruik ik het vooral om paardgerelateerde zaken op te zoeken. Maar ik heb gemerkt dat er over andere zaken soms ook erg veel expertise aanwezig is onder bokkers en dan maak ik daar ook graag gebruik van.
Persoonlijk vind ik het ook erg leuk om andere intresses te delen met paarden mensen.
Wat je niet interreseert gewoon niet lezen.

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 00:46

Wat me niet interesseerd lees ik ook in 90% van de gevallen niet. En het gaat hier ook niet om MIJ. Het interesseerd me wat anderen over dit onderwerp vinden. Opmerkingen als dan lees je toch niet hoeven wat mij betreft niet geplaatst te worden. Misschien heb ik het te persoonijk omschreven dat spijt me dan.
Oh ja en Slimmerik gefeliciteerd met je uitstekend onderzoek, maar die boktmeeting was naar het paarden slachthuis en voorpaginanieuws is nogal paardig , tellen ze dan wel :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 01:14

beetje sneu om haar postings te gaan opzoeken vind je niet? :)
VN is paardgerelateerd en BM hoort bij het forum. :roll: dus je onderstreept ook nog eens de foute....

Ik ben het wel met je eens dat het iets minder mag.... Ik zie soms door de bomen het bos niet meer. Maar dan bedoel ik niet zozeer dat het niet meer over die algemene dingen mag gaan, maar dat het of duidelijk moet welk topic waar mag (want forums overlappen elkaar waardoor je niet meer weet waar een topic nu best staat) Of er moet wat gedaan worden aan die overlappingen. :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 07:27

Wat mij betreft is het prima zo, ik vind het juist zo leuk dat je op bokt niet alleen over paarden kunt praten, maar dat er ook plaats is voor de andere dingen die bokkers in het dagelijks leven doen en meemaken. Bovendien is het eenvoudig genoeg om de fora die je niet interesseren over te slaan, want wat jij niet interessant vind dat vind een ander misschien wél leuk om te lezen.
Je kunt idd je favoriete fora bij elkaar zetten op één tabblad, dat is natuurlijk helemaal ideaal,
dan hoef je alleen nog de fora te zien die jou zelf interesseren :)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:08

Ik heb voor de optie, mag wel wat minder gekozen.

Wel heb ik de forum index zo ingesteld dat ik daar alleen mijn favoriete forums bij elkaar heb. Dan hoef ik me niet meer te storen aan al die forums over tienersex, oorbellen, shoppen en dan vooral uggs en andere peperdure merkdingen.

Er is dus al een heleboel verbeterd, Maar het mag nog steeds wel wat minder voor mij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:22

Ik vind het eigenlijk wel fijn dat er allerlei verschillende fora zijn. Vroeger had ik een stuk of 6 totaal verschillende fora waar ik altijd kwam. Tegenwoordig zit ik hier in de huiskamer in verschillende topics die niet altijd paardgerelateerd zijn.

En om mijn dosis paard nog te krijgen lees ik voornamelijk veel in de paardgerelateerde onderdelen.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:55

Ik heb getwijfeld tussen E en F Sorry TS
Ik ben bijna niet op de paardengerelateerde fora's te vinden, vind 'als het andere' veel leuker, en voel me daar meer op me gemak aangezien ik niet echt een paardenmens ben. Als je je er aan irriteert hoef je er toch niet heen? Het is toch juist leuk dat bokt zo breed is, en dat je er van alles kunt vinden.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:58

Ik vind het juist zo leuk om ook over andere zaken in een topic te zitten. Er is meer in het leven dan paarden ;).

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 09:59

@kristie, daar hoef je je niet voor te excuseren hoor. /Ieder mag uit bokt halen wat hij wil....

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 10:14

Ik zat net als Kirstie te twijfelen tussen E en F uiteindelijk F geworden omdat ik bv weer nauwelijks te vinden ben bij de paard gerelateerde topics.. Ik zit niet echt meer in het paardenwereldje en zo blijf ik automatisch hangen bij lzp etc, en het zijn ook enkel alleen maar niet paardgerelateerde topics die bij mijn favorieten staan.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:38

Ik heb er ook geen problemen mee. Zelf kom en plaats ik voornamelijk op de paardenfora, maar heb eerder ook wel daarbuiten gepost.

Ik vind het jammer dat je in de antwoorden geen optie hebt, voor mensen, die het wel goed vinden zo. :) Die zou ik namelijk gekozen hebben.
Ik vind het fijn dat ik hier over alles informatie terug kan vinden en heb daar in sommige gevallen ook wel gebruik van gemaakt, maar Informatief blijft toch wel mijn favoriete tabblad en ik heb er absoluut geen last van dat op de andere tabbladen over veel niet-paardenonderwerpen wordt gesproken.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:41

Judje schreef:
Ik heb er ook geen problemen mee. Zelf kom en plaats ik voornamelijk op de paardenfora, maar heb eerder ook wel daarbuiten gepost.

Ik vind het jammer dat je in de antwoorden geen optie hebt, voor mensen, die het wel goed vinden zo. :) Die zou ik namelijk gekozen hebben.
Ik vind het fijn dat ik hier over alles informatie terug kan vinden en heb daar in sommige gevallen ook wel gebruik van gemaakt, maar Informatief blijft toch wel mijn favoriete tabblad en ik heb er absoluut geen last van dat op de andere tabbladen over veel niet-paardenonderwerpen wordt gesproken.

Optie E.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:48

Oeps.. die had ik anders gelezen, maar klopt inderdaad. :)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:52

Als je je er aan ergert lees je ze toch gewoon niet, ik vind het wel prettig.
Ik lees ook alleen dingen die mij boeien.
En ik vind het wel prettig om ook dingen te lezen en vragen die niet over paarden gaan.
Waarom dan op dit forum: omdat dit heel vertrouwd is.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:59

slimmerik schreef:
Gezien je postgedrag ben je er zelf ook niet vies van :D

Maar gewoon negeren als je er niet van houdt. ;)

:')

Tja je hebt een vrije wil op bokt....ik zit ook heel erg veel op niet-paarden gerelateerde dingen
dat maakt bokt juist zo leuk en verslavend omdat alles in combi is! :j
Laatst bijgewerkt door iefke op 08-04-09 13:57, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: quote verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:36

Ik zie persoonlijk Bokt als forum voor mensen met een overeenkomstige interesse, hobby, passie of beroep. De liefde voor de paarden bindt die meer dan 100.000 mensen, zorgt uit zichzelf voor een "bekend gevoel".

Ik ben blij dat er op Bokt ook andere dingen worden besproken dan alleen paarden. Die 100.000 mensen vormen naast dat ze stuk voor stuk iets met paarden hebben namelijk ook een ontzettend diverse groep mensen met ieder hun eigen specialiteiten en vakgebied. En dat kun je mijns inziens best benutten, paardenforum of niet. Anders zou iedereen er voor alles wat niet-paardgerelateerd is maar een tweede forum bij moeten zoeken, terwijl we hier alle kennis en interessegebieden "binnen de deur" hebben.

Gráág zo houden dus. Je hóeft niet te lezen op LZP, UK of BB.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:42

Ik heb gekozen voor E.
Voor mij maakt het Bokt juist leuker. Ik vind het leuk om ook over andere dingen te praten. Lekker zo houden.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:48

Ikzelf vind het prettig dat ik voor meerdere dingen op bokt terecht kan,... zo hoef ik niet van elk forum lid te zijn, uiteindelijk kom ik namelijk altijd op bokt terecht :+

Ik zit amper op de paardgerelateerde gedeeltes :)

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:53

ik heb ook e gekozen,
ik vind het prima zo.