Ik zag allemaal bokkers die er niets meer van snapten. Groene o, rode x, blauwe y en oranje e.
Dus ik dacht, ik zet alles even op een rij!
Daarbij ben ik wel benieuwd wie er allemaal ingetrapt is, dus vandaar de poll erbij!
Als eerste de groene O, rode X
Citaat:Beste Bokker,
Zoals je vast al op de kalender hebt gezien komt 1 april er weer aan. En zoals vele getraumatiseerde bokkers wel weten haalt het boktteam altijd een 1 april grap met ons uit. Farbenfroh van 2004 en de grap van vorig jaar die eigenlijk geen grap was [VN] Fotowedstrijd - Win een dressuurles van een international! hebben bijvoorbeeld vele slachtoffers achtergelaten..
Ook dit jaar zullen ze vast en zeker weer een grap gaan uithalen, maar daar gaan we dit keer niet intrappen. Dit jaar draaien we de rollen om!
En hoe we dat gaan doen? Door op 1 april niet te bokken!
Ja je leest het goed. Op 1 april verlaten we bokt en laten het boktteam alleen met hun grap .
Het plan
Stuur deze pb door aan iedereen die je kent (maar niet aan het boktteam!). Om te voorkomen dat iedereen zijn inbox vol komt met hetzelfde berichtje zet je in je onderschrift een groene O als je het bericht hebt gehad en mee doet of een rode X als je het bericht hebt gehad en niet mee wilt doen.
Wanneer iemand het teken in het onderschrift heeft staan hoef je deze pb dus niet naar die persoon te sturen. Val mensen die een kruisje hebben gekozen niet lastig maar respecteer hun keuze. Uiteraard kun je altijd zelf van gedachten veranderen en je keuze veranderen.
Doe je mee, log dan op 31 maart uit nadat je je avatar hebt veranderd in de avatar onderaan dit bericht, en log pas weer in op 2 april. Is dat te moeilijk gebruik dan de banfunctie en ban jezelf voor 1 dag (http://www.bokt.nl/tools/timeout.php). Op 1 april kunnen we dan allemaal eindelijk iets nuttigs gaan doen
Doe je niet mee, hou de grap leuk en verklap niets .
Dus alles nog even samengevat:
* Stuur deze pb door aan mensen die geen O of X in hun onderschrift hebben.
* op 31 maart verander je je avatar en log daarna uit of ban jezelf
* op 1 april ga iets leuks doen en probeer niet aan bokt te denken zodat je geen last krijgt van afkickverschijnsellen.
* op 2 april loggen we weer in en kunnen we eindelijk om het boktteam en hun mislukte en onze geslaagde 1 april grap lachen .
O Ik doe mee! :
Code:
O
De avatar die je op 1 april kunt gebruiken:
http://deborahzooi.mlpforum.com/1april.png
X Nee liever niet, ik kan geen dag zonder bokt en neem het risico in een nieuwe grap te trappen:
Code:
X
En het belangrijkste: Hou het geheim!
Plaats geen topics, zet geen hints in andere topics, ook niet in huiskamers. Beperk alles tot Pb's en vertel niets aan de teamleden: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Team
Wanneer er meer X's en O's zullen verschijnen zullen er vragen komen, stuur deze mensen de pb, en verzin een leuk verhaaltje als een teamlid ernaar vraagt.
En vooral heel veel plezier toegewenst!
Groetjes,
Een medebokker
En dan de blauwe Y:
Citaat:Hm er nog eens over nagedacht...... de 1 april grap.........
Stel dat deze mail nu van een mod afkomt??????? En dit dus juist hun 1 april grap is!!!!!!!
Of een bokker in vertrouwen hebben genomen die dit wel in opdracht van hun wilde doen........
Er was een topic over de Y, die is op slot, en de O topic niet... dussssssss
Inmiddels gaat er weer zo´n rare lange mail in de rondte, ook door niet bekende "medebokker", wat mijn gedachte alleen maar sterker maakt dat ze met ons willen sollen!
Indien je dit ook denkt zet dan een grote blauwe Y erbij!!
Dan de Oranje E:
Citaat:Heb ik geen mail meer van, maar dat was ter herinnering!
Dit begon bij een bokker, maar de modjes kregen er lucht van....
EDIT: Zij gaven iedereen die een groen o had in je onderschrift of wanneer jij je avatar probeerde te wijzingen op 31 maart en 1 april een 1 april avatar!
EDIT# 2: Volgens mij wanneer jij jezelf probeerde te bannen kreeg je ook een 1 april avatar en deed de ban niet volledig zijn werk.
Wat is er nog meer gebeurd?
In het profiel van Nijn kan je terugzien dat heel bokt over zijn toeren was.
In het begin viel het nog mee:
Het begon met rood, groen en toen kwam roze.

ook is er een filmpje is gemaakt van wat er daarna gebeurde:
http://www.youtube.com/watch?v=FH77qm3t-zI
Met een knipperende logo:

Dit kwam door dit topic:
[Dienstmededeling] Anti-Office Layout: [FZ] [Dienstmededeling] Anti-Office Layout
Het was de bedoeling dat iedereen na een kwartier weer netjes aan het werk ging, maar jammer genoeg hebben de modjes hierin gefaald. Want veel mensen bleven hierdoor juist plakken!
Dit was volgens mij wel zo ongeveer wat er aan de hand was...
Hoplijk heeft dit een hoop duidelijk gemaakt!
Groetjes,
Danielle
ps. hopelijk is het goed geplaatst