Al een poosje kom ik veel te weinig aan modden toe, vandaar dat ik nu heb besloten even echt pas op de plaats te maken en mijn groene kleurtje even te laten voor wat het was. Niet omdat ik het niet leuk zou vinden of het oneens zou zijn met beleid of iets dergelijks: ik ben vorige maand gaan samenwonen en besteed mometeel eerlijk gezegd mijn tijd liever aan mijn lief en dieren en werk dan aan bokt.
Zodra alles weer wat meer in een ritme valt zien jullie me wellicht terug in het groen, maar voorlopig ben ik even back to black!
jammer! maar fijn dat je de mogelijkheid krijgt alles op orde te brengen thuis, met je vriend en je diertjes! en dan binnenkort weer lekker back in green*D
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Zat er idd aan te komen met alle drukte van klussen, samenwonen, paardjes en alles Veel succes met alles nog! En bedankt voor je gezelligheid als collega
Tja, helaas zitten er maar 24 uurtjes in één dag, jammer dat je even moet stoppen, maar bokken in het zwart is ook leuk Veel succes nog met klussen etc, en wie weet zien we je nog terug in het groen!