Centraal het is uit met mijn vriend(in) topic?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nijn

Centraal het is uit met mijn vriend(in) topic?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 13:42

LZP wordt regelmatig overspoeld met ''het is uit met mijn vriend'' topics, wordt het ondertussen niet eens tijd voor een centraal topic?
Zeker omdat de reacties toch vrijwel constant hetzelfde zijn, en de meeste verhalen ook?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:45

Daar ben ik het wel mee eens. Niet vervelend bedoeld maar het zou wel opgeruimd staan

MandyL

Re: Centraal het is uit met mijn vriend(in) topic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:47

Dat het opgeruimt is, is de ene kant maar ik denk dat het dan wel een rommeltje word.. in het topic.. iedereen gaat op elkaar reageren en je moet dan is echt gaan zoeken waar de reacties op jouw verhaal zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:49

Nou inderdaad.. en boven dat, heeft iedereen toch wel een ander verhaal en is het zoiets vervelends dat dat best een eigen plekje verdient.,.
kun je beter topics als: *blabla* waar kan je die kopen???

een verzameltopic van maken....

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:49

Ja maar ik word echt gek van al die het-is-uit-met-mijn-vriendje topics. In een centraal topic kan iedereen haar verhaal doen en kunnen ze elkaar steunen

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 14:07

Zo'n topic is er al geweest. :)
Zal even zoeken :7

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 14:21

Lijkt me niet echt handig...alle verhalen en reacties die door elkaar gaan lopen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 14:54

ik vind het nog steeds een beetje jammer dat er geen subforum voor relatiemeuk enzo is geopend...

Ik word ook een beetje moe van dat soort topics... Evenals de topics van ' ooeeeh ik ben verliefd, hij heeft me mee uit gevraagd? Wat moet ik nu doen '

:o

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 14:55

Menino schreef:
ik vind het nog steeds een beetje jammer dat er geen subforum voor relatiemeuk enzo is geopend...

Ik word ook een beetje moe van dat soort topics... Evenals de topics van ' ooeeeh ik ben verliefd, hij heeft me mee uit gevraagd? Wat moet ik nu doen '

:o

Ja dat is wellicht ook een beter idee, dat is dan ook direct een mooie scheiding tussen relaties en de rest van lzp :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 14:55

Aan de ene kant zou het inderdaad lekker 'opruimen' aan de andere kant denk ik dat je verhalen tekort doet door ze op één grote hoop te gooien. Verder zijn de centrale topics over het algemeen verre van overzichtelijk en wordt het al snel onduidelijk wie nu op welk verhaal reageert.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 14:59

Ja daarom zou ik dus ook eerder de keus maken voor een subforum net als toender tijd bij UK de foto's de rest overstroomden in plaats van een centraal topic

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 15:02

Jaaaa een apart relatie sub-forum !

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 15:03

Apart sub-forum zou helemaal ideaal zijn, verhalen zijn idd nog overzichtelijk maar LZP wordt weer overzichtelijker.
Had er helemaal niet bij stil gestaan dat de reacties dan door elkaar gaan lopen :)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 15:05

Ik kan me er mateloos aan irriteren en vaak zijn het nog die grietjes van 14-17 jaar en dan net paar maanden verkering.... :roll:

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 15:07

kan em voorstellen dat mensen hun evrhaal kwijt willen en dan graag reacties speciaal op hun gericht willen hebben. misschien idd een relatie gedeelte maken.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 15:18

Ik denk niet dat er een subforum komt voor relaties, dat is al een paar keer eerder aangevraagd. Bokt is in de eerste plaats een paardenforum en moet dat ook blijven. De algemene fora zijn een extratje en ik vind persoonlijk ook niet dat dit echt iets toevoegd aan bokt zelf.
Er zijn heel veel fora op internet waar je over relatieproblemen kunt kletsen, dat hoeft imo niet op bokt :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 15:18

tita schreef:
Ik kan me er mateloos aan irriteren en vaak zijn het nog die grietjes van 14-17 jaar en dan net paar maanden verkering.... :roll:

had jij toen je jong was nooit geen liefde perikelen dan ;) :P
Een paar maanden was bij mij op die leeftijd al heel wat :Y)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 15:20

[FZ] Nieuw subforum "Liefde en Relaties"?

Dit is het topic waarin ook gevraagd wordt om een apart subforum over liefde en relaties, dit is afgewezen. In het topis kun je ook de verdere motivatie van de mods terugvinden (laatste blz, geloof ik) :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 15:32

Maar als de vraag naar een subforum telkens terug blijft komen, is het dan niet een idee om er toch nog een keer over na te denken?

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 15:49

Alleen als er andere redenen voor aanvraag bijkomen voor zo ver ik begrepen heb.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 15:53

Frouk schreef:
tita schreef:

Nee ik was 14 en kreeg 3jaar met een oosterijker
Toen was 17 kreeg 10 jaar met een nederlander
enne ik was 27 en heb nu alweer bijna 6 jaar met een debiel

Dus nee en als iemand vreselijk veel verdriet heeft na 1-5 weken of 2-4 maanden of een jaar en ziet het niet meer zitten, dan denk ik wacht maar tot je wat ouder wordt :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 15:57

Mas schreef:
Ik denk niet dat er een subforum komt voor relaties, dat is al een paar keer eerder aangevraagd. Bokt is in de eerste plaats een paardenforum en moet dat ook blijven. De algemene fora zijn een extratje en ik vind persoonlijk ook niet dat dit echt iets toevoegd aan bokt zelf.
Er zijn heel veel fora op internet waar je over relatieproblemen kunt kletsen, dat hoeft imo niet op bokt :)

nee maar nu zijn die topics er ook, alleen komen ze nu op LZP

het is niet de bedoeling dat een nieuw forum uitnodigt tot het schrijven over relatieperikelen ed. Maar dat LZP er niet meer mee overstroomt wordt... Ik vind het namelijk totaaaal niet interessant :z

En ze staan er nu toch al...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 16:01

Frouk schreef:
tita schreef:

Ik ben 16 en het is echt geen moment in me opgekomen om op bokt een topic te gaan starten om te gaan meedelen wie ik leuk vind, op wie verliefd ben, wie mij leuk vindt, door wie ik gedumpt ben etcetera..

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 16:03

Voor de bokkers die het irritant vinden dat er 'het is uit'-topics gestart zijn: je HOEFT het niet te lezen ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 16:07

kimnytocize schreef:
Voor de bokkers die het irritant vinden dat er 'het is uit'-topics gestart zijn: je HOEFT het niet te lezen ;)

Nee maar andere topics verzanden zo een beetje. En het is toch niet nodig om het zo op internet te gooien? (vind ik dan)