Helaas hebben Ann, Faniek en Youngster los van elkaar besloten dat ze geen tijd meer hebben om te modereren op Bokt. Omdat deze beslissing wel ongeveer tegelijkertijd is genomen, open ik dit topic voor hen alle drie. Modereren op Bokt kost gewoon veel tijd, we vragen aan nieuwe mods of ze ongeveer een uur per dag vrij kunnen maken voor tems, discussie en hier en daar een waarschuwing. Helaas zijn er legio redenen die dat soms niet meer mogelijk maken: veeleisende docenten, werk, paarden of andere dieren, familieleden die iemand ook nog wel eens anders dan via msn en pb's willen spreken... En dan zit er voor ons niets anders op dan afscheid te nemen en op zoek te gaan naar nieuwe mods die voor een periode wel tijd voor het modereren hebben.
Ann, Faniek, Youngster: ik heb jullie alle drie per pb al gesproken dus ga het hier kort houden: we gaan jullie missen Hartelijk bedankt voor jullie inzet als mods en hopelijk nog veel plezier als zwarte bokker
whooeiiii, last van de kredietcrisis met massaontslagen ofzo? Het is wel raak de laatste tijd... Ik begrijp het prima. Zelf heb ik ook geen uur per dag over in mn planning om modje te wezen....
Goh zo word het toch wel definitief Ik wil alle teamleden nog ontzettend bedanken voor de afgelopen tijd! Helaas kamp ik dus ook met chronisch tijdgebrek om het modereren echt goed te doen. En ik vind dat dat niet ten kosten mag gaan van de medebokkers
Jeetje, drie in één keer is wel erg veel zeg Jammer dat jullie allemaal stoppen met modden, bedankt voor de tijd die jullie in bokt hebben gestoken en veel plezier nog als zwarte bokkers
En voor het mod team: alvast succes met het zoeken van nieuwe moddies, dat wordt nog een hele klus denk ik zo
Djilna
Geplaatst: 18-03-09 16:39
Zo, 3 tegelijk. Dat het veel tijd kost is meer dan waar. En er zit weinig tijd in een dag, vaak té weinig. Tenzij je het slapen wilt afschaffen
Jammer, jullie alle 3 succes met alle dingen die tijd kosten
Jullie waren goede mods
Kaitlyn
Geplaatst: 18-03-09 16:52
Bedankt voor jullie inzet en veel plezier weer in het zwart.
3 In een keer is volgens mij wel een "klap" voor het boktteam.. Veel succes met nieuwe mensen zoeken, dat kan nog knap lastig worden denk ik.
Ann
Geplaatst: 18-03-09 17:18
Helaas gaan er niet meer uren in een dag, ook hier een chronisch tijdgebrek. Ik wil graag de teamleden bedanken voor alle behulpzaamheid, samenwerking en gezelligheid! Jullie zijn een stel toffe mensen en ik ga jullie missen.