In de wandelgangen hoor ik af en toe opmerkingen over de snelheid van Bokt.nl. Om te kijken of het verstandig is om hier op de korte termijn aan te werken vraag ik me af wat jullie van die snelheid vinden. Graag even deze (niet heel wetenschappelijk verantwoorde) poll invullen, opmerkingen in de reacties zijn erg welkom Ga bij het invullen uit van een drukken zondag of maandagavond wanneer Bokt op z'n "minst snelst" is.
Ook is handig om te weten of de site overal niet heel snel is of b.v. alleen op je werk, ook handig als je zegt wat er dan niet zo snel is.
Redelijk wat scholen hebben een (te) kleine internet verbindingen voor het aantal leerlingen/medewerkers maar dan zouden bijna alle site langzaam moeten zijn of in iedergeval langzamer dan thuis.
xxxdonja
Geplaatst: 13-03-09 19:09
Soms is bokt wel heel erg sloom, negen van de tien keer doe ik dan pegasus ofzo? Dan is bokt wel weer normaal. Buiten dat vind ik bokt snel hoor!
Musetta
Geplaatst: 13-03-09 19:10
Best snel. Af en toe duurt het een tijdje voor een pagina opent, maar dat is niet representatief voor de snelheid op zich, dus ik ging voor best snel.
op zich meestal wel snel, behalve natuurlijk op school... maar het valt me de laatste tijd wel op dat bokt niet geladen kan worden omdat het te druk is...
Eleionomae
Geplaatst: 13-03-09 19:21
bij mij is bokt ook vaak langzaam als ik klik op reactie geven. Het duurt soms wel 6 seconden voor hij doorgeladen is naar het plaats een antwoord scherm..
criollolover
Geplaatst: 13-03-09 19:24
de laatste tijd vind ik bokt weer redelijk snel. er was een periode nou nou nou, was ie erg traag hoor, maar na de laatste aanpassingen vind ik em snel genoeg! soms is het wat 'druk' op bokt, en dan is ie iets trager. maar wat wil je ook , bokt is raaazendpopulair!! en ik kom maar niet van mijn boktverslaving af....pfffff, hihi
Ik heb er weinig problemen mee. Heel af en toe heb je zo'n avond dat het lang duurt, maar dat is meestal als er een technisch probleem is. Specifiek kiezen voor arion ofzo helpt dan meestal wel.
liiisette
Geplaatst: 13-03-09 19:59
ik heb bijna nooit problemen met bokt vind het meestal erg snel!
Heb eigenlijk nooit problemen met de snelheid van bokt. Zeker nu we een nieuwe pc thuis hebben gaat het helemaal prima. Bij mijn oude laptop was dat anders, maar bij mij lag dat dus duidelijk aan de computer
Mayflower_
Geplaatst: 13-03-09 20:05
Bij mij is Bokt heel snel! Alleen (misschien ligt het aan mijn laptop) als ik naar de vorige pagina wil, dan geeft hij aan dat de site verlopen is?
Bij mij is bokt best snel, op school trouwens ook meestal wel. Heb maar zelden problemen met de snelheid van bokt trouwens, het is eigenlijk altijd wel hetzelfde qua snelheid bij mij.