Na bijna 2500 dagen heb ik besloten om mijn modstokje en hoofdmodzweep door te geven aan iemand anders.
Ik wil de teamleden en ook de ex-teamleden dan ook bedanken voor de fijne samenwerking, met sommigen al heel wat jaren en met anderen wat korter. Ik heb het al die jaren graag gedaan maar ik wil al een tijdje een nieuwe uitdaging aan gaan binnen het boktteam. Ik ga dan ook de overstap maken naar de bezwaarcommissie. Het lijkt mij namelijk leuk om nu eens vanuit die hoek iets voor de Bokkers te kunnen betekenen. Gelukkig voldoe ik aan de strenge eisen die het BC-team aan nieuwe teamleden stelt en ben ik door de "is-deze-gebruiker-geschikt-als-BClid-keuringsronde" heen gekomen.
En natuurlijk ook alle bokkers bedankt !
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Jeetje, Mickey, jij ook al? Jij was een van de mods met het langste "dienstverband" als ik mij niet vergis? Nu blijft je dienstverband natuurlijk wel doorlopen, maar ik denk dat we je als mod ook best zullen missen.
Maar als BZClid denk ik dat je een enorme aanwinst bent!
Heel erg bedankt voor het samenwerken en leiding geven Mickey, nogmaals Dikke knuffel en heel veel plezier bij de BC. Hoeven we de fotobommetjes achter de schermen iig niet te missen (ik word altijd instant vrolijk van de toet van Bas)
Nadia
Oppermuts
Geplaatst: 04-03-09 18:20
Jeetje Mickey...jij oranje Heel veel plezier bij de BC en nu moeten we inderdaad op zoek naar een andere mod om ons aan te passen