Hier dus een keer geen discussie of er problemen zijn met de sfeer maar puur en alleen de mogelijke oplossingen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) Daar stel ik me dan iemand bij voor die op zich geen moddie rechten op de forums hoeft te hebben, maar bijvoorbeeld wel toegang tot MP om daar de dingen te kunnen melden, waarop de echte moddies in kunnen grijpen...
Daarnaast is het zo dat moderators ook de mogelijk moeten en mogen krijgen om gewoon op andere fora dan die van hun zelf dingen te verwijderen of veranderen als er iets is wat echt weg kan oid. Te vaak krijg ik bij het melden van crossposts oid, melding dat de moderator die ik gepb't heb (omdat de 'originele moderator van dat forum op het moment niet online is) het door zal geven aan de betreffende moderator. Waardoor het getokkel in het topic gewoon doorgaat en er soms ruzies ontstaan waarom het nou nodig is om bijv het topic te verplaatsen. Lielle schreef:Verder zou je een aantal bokkers kunnen aanwijzen als anonieme 'redacteurs' (hulpmoddies) die zaken signaleren bij moddies. En idd tijdig ingrijpen.