Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Petite schreef:yousra schreef:Nou het enige waar ik me nu aan erger is dat jij nu precies hetzelfde doet.
En wat jij nu doet is weer typisch bokt he
Menino schreef:...
Of bv. laatst een topic over Auschwitz met een paar spelfouten. Héle discussie daarover, omdat dat onrespectvol zou zijn (TS had dyslexie). Ik vind het eerder onrespectvol om in een topic over dergelijk onderwerp zo'n stomme niets-toedoende discussie te starten, terwijl het over zo'n zwaar onderwerp gaat.
...
Echwel schreef:Menino schreef:...
Of bv. laatst een topic over Auschwitz met een paar spelfouten. Héle discussie daarover, omdat dat onrespectvol zou zijn (TS had dyslexie). Ik vind het eerder onrespectvol om in een topic over dergelijk onderwerp zo'n stomme niets-toedoende discussie te starten, terwijl het over zo'n zwaar onderwerp gaat.
...
En ook in de discussie blijven lezen of gewoon je mening opgedaan.
Bepaalde dingen hebben emotionele beladenheid, op zijn minst kun je je best doen om die woorden foutloos te schrijven,
Dat heet respect naar een ander toe en ts van dat onderwerp snapt dat nu ook en via pb een fijne conversatie met haar gehad..
En geloof mij als iemand weet dat het een zwaar onderwerp is ben ik het...
bezelbub schreef:Wel een tip voor bokt, wat maakt het uit hoevaak iemand post, zo creeer je alleen een bepaalde status, de vele posters voelen zich vaak toch beetje boven de net begonnende posters, dus weg met inschrijfdatum en aantal posten, zo creeer je gelijkheid.
yousra schreef:Nou het enige waar ik me nu aan erger is dat jij nu precies hetzelfde doet.