Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eline schreef:Na overleg met het team is besloten dat Bokt niet de kwaliteit van de aangeboden producten zal gaan controleren. Dit is vooral omdat het voor ons onmogelijk is om van alle producten op de hoogte te zijn en alles te controleren. Op het moment dat we ervoor kiezen om in sommige gevallen in te grijpen, kan dat een schijnzekerheid bieden voor alle producten op EA, en dat willen we vermijden. De koper heeft een onderzoeksplicht en zal zelf moeten bepalen wat de kwaliteit is van de aangeboden producten. Foutieve advertenties (bijvoorbeeld een foto van een zadel waarbij niet is aangegeven dat het om voorbeeldfoto gaat) kunnen altijd gemeld worden via de TeM mogelijkheid. Off topic reacties zijn echter nog steeds niet toegestaan.
Vjestagirl schreef:En dat is dus een ondoenlijke zaak.Daarbij denk ik dat je moet zorgen dat je ergens verstand van hebt voordat je het koopt.
DubbelDun schreef:Vjestagirl schreef:En dat is dus een ondoenlijke zaak.Daarbij denk ik dat je moet zorgen dat je ergens verstand van hebt voordat je het koopt.
Jacimatho schreef:Volgens mij is het concept hier juist: " Voor gebruikers, door gebruikers.." en staat het modteam buiten het aanbod van eventuele expertise. Klopt dat Anya?
Mas schreef:Ik ben ook wel voor optie 3, lijkt me erg handig als je je vragen op een subforum kunt stellen aan mensen die hier verstand van hebben. Al lijkt het me wel weer een lastige zaak te bepalen wie die experts dan moeten worden, wie zou dat moeten bepalen volgens jou Anya?
Het lastige van internet is dat iedereen wel op bokt kan schrijven dat ie zadelmaker, hoefsmid, ostheopaat of weet ik wat is.
Jacimatho schreef:Volgens mij is het concept hier juist: " Voor gebruikers, door gebruikers.." en staat het modteam buiten het aanbod van eventuele expertise. Klopt dat Anya?
Anya schreef:heb ik nog niet goed over nagedacht.. Suggesties?