Je plaats een topic en houd je (denk je) aan de regels van bokt (zo heb je het geleerd van de regels op bokt)
Je probeert een topic zo goed mogelijk te plaatsen want je wil het goed doen
Je hebt de beste bedoelingen
Je kijkt goed in welke rubriek je een nieuw topic zet en of deze wel bij het juiste is want je wilt het goed doen
Je hebt iets al eerder geplaatst en toen was het geen probleem

Je doet al je best om je netjes te houden want je hebt al genoeg naam in het verleden opgebouwd.
En je kent niet alle regels van Bokt vlekkenloos uit je hoofd!

en dan krijg je toch een waarschuwing!

en dan denk ik:
Waarom kan het niet gewoon in een pbtje verteld worden dat het fout is? Je doet het toch niet met opzet
Waarom gelijk zo kinderachtig en waarschuwingen? Wat is er mis met iemand op zijn fouten wijzen (voor de 1e keer voor DAT betreffende onderwerp) misschien weet diegene het niet helemaal? We zijn toch allemaal mensen en kunnen niet alles weten en waarom moet een fout nou gelijk zo bestraft worden?
Er zijn hier al meer zaken op bokt besproken dat bokt erg veranderd is en dat het niet meer is wat het vroeger was
tegenwoordig heb je 15 rollen zijde nodig en een hele dikke huid.
Ik vond dit nou echt even te ver gaan en denk bij mijzelf...zo en waar blijft de Ban

en dan vinden ze het raar als je zegt dat je het niet op groen hebt

kom op....word er toch zelf naar gemaakt!
wat is er mis met een normale communicatie naar de bokkers toe zonder gelijk met gele kaarten te gaan gooien?
en ik vond dit "vergrijp" echt luchtledig en totaal niks voorstellen, gaat echt nergens over dus.....
Wie heeft dit ook meegemaakt? En wie vind dat de soepelheid ver te zoeken raakt op bokt?