Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wake_up schreef:Maar ik denk dat dit niet alleen een probleem is op bokt,
maar dat dit zowiezo een groot risico is van internetshoppen.
Cookies schreef:Dat is ook zo, maar als je uit eerdere post van de topicstarter al kunt halen dat het niet eerlijk gaat, kan zo'n topic dat niet verwijderd worden? Bijvoorbeeld iemand die iets aanbied wat helemaal kapot is maar een beetje opgelapt is zodat niemand het ziet. En wat ook besproken is in een topic, en dan in een het verkoopgedeelte het aanbied als nieuw, of in goede staat. Zodat de nieuwe eigenaar met kapotte spullen zit te kijken.
imd schreef:En mocht 1 mod niet reageren, ga dan naar een andere. Ik snap dan ook niet dat men gewoon denkt laat maar.
xmaddyx schreef:Meestal gaat dat internet shoppen wel goed *afkloppen*![]()
moet er niet aan denken dat je iets duurs koopt en dat je vervolgens niks meer hoort van degene die het op zou sturen... dan zit jij weer met de gebakken peren....
even OFF topic...
Ik heb ooit geprobeert een slotje op een forum te doen... maar Hoe doe je dat?
Moet je dan net zoals op het temmen op dat uitroepteken klikken? en dan? er zit nergens knopje slotje... (BLOND)
xmaddyx schreef:even OFF topic...
Ik heb ooit geprobeert een slotje op een forum te doen... maar Hoe doe je dat?
Moet je dan net zoals op het temmen op dat uitroepteken klikken? en dan? er zit nergens knopje slotje... (BLOND)
xmaddyx schreef:met welke reden dan?
slotje staat nergens...
xmaddyx schreef:Nee, maar ik bedoel... je moet een reden aangeven waarvoor je op dat knopje druk... Welke reden moet ik aanklikken?