Denk je anoniem te zijn op bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gabrielle_

Denk je anoniem te zijn op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 15:23

Ja dat vroeg ik mij dus eigenlijk wel af... zoveel mensen hier op bokt.
En zoveel mensen die persoonlijke dingen over zichzelf zeggen, dat moet natuurlijk iedereen zelf weten.
Ik heb dus wel eens dat ik iets typ in een topic en daar iets over mezelf post, en het uiteindelijk toch maar weer verwijder...
Ik weet van mezelf dat ik niet 100% anoniem ben, maar ik zou het echt niet fijn vinden als iedereen zou weten wie ik ben.
Denken jullie van jezelf dat je anoniem ben?

Urielle

Re: Denk je anoniem te zijn op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:26

Nee, ik word zelfs op wedstrijd en bij evenementen aangesproken door Bokkers die me herkennen en ik sta ook gewoon met naam en toenaam op Bokt. Je moet ook echt niks op Bokt zetten wat je irl niet durft te zeggen. Zoals ze zeggen: zet niet op Bokt, wat niet op de voorpagina van de krant zou mogen. Knipoog

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:27

Ik ben niet met mijn eigennaam op bokt maar voor de kenners ben ik wel te herkennen

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:27

anoniem? nee dat ben ik niet op bokt..
Er zijn mensen die mij in het echt kennen dus anoniem ben ik niet ...

Ik denk er bij na wat ik op bokt plaats.. Ga geen hele persoonlijke dingen posten!
Mocht er iets zijn waarvan ik vind dat niet heel bokt hoeft te lezen stuur ik een pm Haha!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:28

Ik denk niet dat ik anoniem ben nee, al was het maar omdat een aantal bokkers mij idd irl kennen. Ik pas wel op met wat ik post.

Mizoan

Sommige mensen weten wel wie er achter dit boktlid schuilt, maar bekend is voor mij een te groot begrip Nagelbijten / Gniffelen

Caesar

Google je naam van je paard of je naam en er komt van alles naar boven. Heeeel veel van bokt in mijn geval. Geeft verder niet, echte prive dingen houdt ik binnenboord. Maar ook als je eens iets vraagt over de gezondheid van je paard en een potentiele koper googled kan er een hoop gedoe van komen (hier op bokt al).

Dus nee, absoluut niet anoniem. Tenzij je je profiel leeglaat en je nergens je echte naam vermeldt.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:29

Als mensen me echt nazoeken dan ben ik herkenbaar, mijn eigen naam en standaard nickname heb ik hier ook. Ik heb er een tijdje over gedacht dit wel te veranderen, maar als mensen het zo nodig moeten weten wens ik ze veel plezier. Soms zet ik hier persoonlijke dingen, maar dat zijn vaak dingen die ik tegen iedere onbekende vertel die het graag wilt weten, dus heel druk maak ik me er niet om. Ik heb niks te verbergen in feite. Als mijn werk hier dingen gaat nalezen misschien zien ze dan eens in wat er mis is, maar ik betwijfel of dat ooit gebeurd en anders sta ik misschien op straat, noujah of dat nu is of pas over een halfjaar, maak me er niet druk om, ik ga toch weg Clown

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:29

Ik ben me er heel erg bewust van dat alles wat ik op bokt zet door iedereen gelezen kan worden. Ben je dat niet, dan ben je ook fout bezig denk ik. Er zijn zoveel bokkers die spijt krijgen van wat ze posten, en tja, dan is het al te laat. Lachen

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:30

Alles wat ik te verbergen heb, dat zet ik niet op bokt, überhaupt niet op internet.

Ik heb vrij weinig te verbergen, dus over het algemeen kun je vrij veel over mij vinden op profielsites of forums.

Nee van mij mogen ze vrijwel alles weten!

Maar iedereen moet zelf weten of hij anoniem wil blijven of niet. Ieder zijn goed recht toch?

Gabrielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 15:30

Als ik mijn naam in google intyp dan komen er allemaal startlijsten en uitslagen, dat vind ik niet erg.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:31

Caesar schreef:
Dus nee, absoluut niet anoniem. Tenzij je je profiel leeglaat en je nergens je echte naam vermeldt.

Waarom denk je dat mijn profiel leeg is Knipoog
Er zijn mensen die zo weinig te doen hebben dat ze alles van je uit proberen te zoeken, en ik was niet van plan ze dat op een presenteerblaadje cadeau te doen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:33

Nee anoniem echt niet. Dat komt al vooral door de begintijd van bokt dat mn echte naam ook ietsje bekender was. Maar veel mensen kennen mij gewoon en vind ik ook niet erg.
Alleen zijn er altijd wel zieke mensen die al je berichten nalezen en er foute dingen mee doen.
Is iets waar je rekening mee moet houden ben ik achter gekomen het laatste jaar. Erg jammer, vroeger was bokt nog kleiner maar nu bijna iedere paardeneigenaar op bokt zit moet je uitkijken met wat je post.

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:34

Het is natuurlijk je eigen keuze in welke mate je anoniem wilt blijven. Ikzelf ben niet echt anoniem hier Lachen
Ik ben me ervan bewust dat iedereen kan lezen wat ik plaats, het is toch een openbaar forum en als je wel of juist niet herkend wilt worden, is dat je eigen keuze.

Shaar

Ik houd altijd in mijn achterhoofd dat er bokkers zijn die mij zeker (goed) kennen IRL en ook weten wie ik ben op bokt, en daarom zal ik ook nooit iets schrijven waarvan ik niet wil dat men dat van mij weet. Af en toe zou ik best graag eens advies willen van de o zo wijze bokkers onder ons, maar het feit dat je niet anoniem bent (ook al lijkt dat misschien zo) weerhoudt mij er toch altijd weer van.

Suzanne F.

Liezel1 schreef:
Er zijn mensen die zo weinig te doen hebben dat ze alles van je uit proberen te zoeken, en ik was niet van plan ze dat op een presenteerblaadje cadeau te doen.

Voor mij is dat toch al te laat want teveel mensen weten toch al wie ik ben. Maar soms wou ik dat ik het kon terugdraaien en volledig anoniem kon blijven.

SAKKIA

Als je op mijn boktnaam zoek, krijg je heel veel Aziatische sites Clown
Op mijn echte naam kun je alleen vinden dat ik lid ben van een muziekvereniging en een paar pagina's verder heb ik een keer mijn echte naam op Bokt geplaatst, dit was in 2004. Hij zoekt dus ook gewoon echt ver terug.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:35

Ja hoor, hardstikke anoniem. Slechts een handjevol mensen kennen mijn ware indentiteit Ja

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:36

nee ik ben totaal niet anoniem! vaak herkennen ze mij nog eerder dan ik hun
ken heel veel mensen hier op bokt ook in t echt en zij mij ook
ach mij maakt het niet zoveel uit, ben toch zelf verantwoordelijk voor wat ik neer zet toch Knipoog

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:36

SAKKIA schreef:
Als je op mijn boktnaam zoek, krijg je heel veel Aziatische sites Clown
Op mijn echte naam kun je alleen vinden dat ik lid ben van een muziekvereniging en een paar pagina's verder heb ik een keer mijn echte naam op Bokt geplaatst, dit was in 2004. Hij zoekt dus ook gewoon echt ver terug.

Ja erg he? Baal er weleens van. Maar ja ik geef het maar over. Mensen weten al zoveel over me en niet alleen via bokt. Paardenwereld is sowieso heeeeeeeeeel klein. (en met bokt nog kleiner) Clown

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:37

Ik weet dat ik hier niet anoniem zit Knipoog Half de omgeving kent op aparte wijze mijn pony's. Ik zit er verder niet mee

Gabrielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 15:39

slimmerik schreef:
Ja hoor, hardstikke anoniem. Slechts een handjevol mensen kennen mijn ware indentiteit Ja

Joun profile. ROFL

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:41

ik snap die drang naar anoniem zijn niet erg, ik ben wie ik ben en ik sta voor wat ik zeg.
je gaat toch ook niet in een burka over straat zodat niemand maar kan zien wie je bent?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:42

Gabrielle_ schreef:
slimmerik schreef:

Joun profile. ROFL

Haha, Ik heb er ook naar gekeken en smakelijk om gelachen!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:43

luxx schreef:
ik snap die drang naar anoniem zijn niet erg, ik ben wie ik ben en ik sta voor wat ik zeg.
je gaat toch ook niet in een burka over straat zodat niemand maar kan zien wie je bent?

Amen!
Ik ben wie ik ben, schaam mij daar niet voor.
Als mensen mij niet kunnen accepteren of respecteren is dat toch hen probleem? Daar kan ik werkelijk niet mee zitten.