Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
of onze pc heeft kuren. Niet fijn zoveel recalme en dan pas een nuttig iets op je scherm.
BartVB schreef:10% van de bezoekers krijgt een licht gewijzigde hoofdpagina met wat andere bannerposities. We zijn op dit moment aan het meten of die posities significant beter werken dan de huidige (behoorlijk weggeduwde) posities. Als de nieuwe indeling inderdaad (veel) beter werkt dan gaan we kijken hoe we de hoofdpagina aan gaan passen voor alle users. Huidige pagina (die deze 10% van de users krijgt) is licht overdreven gevuld met banners, is dus puur om een tijdje te kunnen testen.
Probleem met grote letters zou opgelost moeten zijn trouwens.
Het is zo heel veel scrolwerk door dingen die ik toch al niet wil zien eigenlijk. 
karuna schreef:Het is zo heel veel scrolwerk door dingen die ik toch al niet wil zien eigenlijk.
Citaat:Gebruiken jullie die lijst met 'Active onderwerpen' vaak
Het is natuurlijk niet voldoende als we alleen de banners plaatsen. Het idee is dat mensen de banner ook zien en er iets mee doen. Anders zouden we net zo goed een stuk of 3 banner helemaal onderaan de pagina kunnen plaatsen. Dan heeft bijna niemand er 'last' van maar dan hebben we ook geen blije adverteerders...BartVB schreef:Gebruiken jullie die lijst met 'Active onderwerpen' vaak?
Hoe blij denk je dat ik wordt van banners die wel op de pagina staan maar genegeerd worden? 
Alleen deze zijn dat niet meer helaas. Irritant is dan wel dat je teveel moet scrollen om wel zinnige informatie te krijgen. is weer niet goed voor de rsi. 

, maar als ik uitgelogt krijg is het ook anders... Alleen zie ik geen banners.. Alleen leeg stuk achtergrond.. BartVB schreef:Overigens voor de mensen die zich afvragen waar dit allemaal over gaat, dit is de test versie van de hoofdpagina:
http://www.bokt.nl/?bokt_test=b