Tsja, aan de ene kant wat voor te zeggen. Aan de andere kant vind ik, bokt is een openbaar forum. Wat je niet wilt dat anderen weten moet je niet op het internet plaatsen.
Ik vind zowieso de vrienden functie op bokt wat tegenvallen je kunt zomaar iedereen toevoegen, dan heb je die in je 'lijstje', en die ander hoeft dat niet eens te bevestigen wat als die dat nou helemaal niet wil?
Een openbaar vriendenlijstje lijkt me ook wel een leuke functie, met accepteren en weigeren
ja maar dan niet dat je tot 1500 vrienden kan ofzo, dan wordt het ook ze lekker onoverzichtelijk.. gewoon met een limiet ergens tussen 50 - 100 vrienden? of zeg ik nou iets heel doms
Als je niet wilt dat iedereen je berichten kan nalezen, is de oplossing heel simpel, niets meer posten Het is en blijft een openbaar forum, vind het dan ook onzin om te zeggen dat alleen geaccepteerde vrienden mogen terug lezen.
T lijkt me wel wat.. Ik hoor vaak ja ik had jou al toegevoegd hoor Dat kan ik dan dus niet eens zien, krijg ik geen bericht van.. t zijn dan wel bekenden maar toch
Over dat gebruikers berichten terugzoeken.. tja dan ben ik het wel met jullie eens Het is nu eenmaal een forum, en je kunt het zo prive houden als je zelf wilt.. je hoeft niet eens je eigen naam te noemen als je dat niet wilt Dus ik denk niet dat het haalbaar is in die zin.. Ik had het puur en alleen over het vriendenlijstje...
Dan wordt het wel een heel doodsforum straks he..dan kan ik dus van niemand meer een post lezen tenzij is vriendjes ben met diegene..en diegene die dan op jouw post willen reageren moeten eerst vriendjes worden met jou? Lekker gebruiksvriendelijk
Het vriendenlijstje is puur voor jezelf, dat je je vrienden makkelijk kan opzoeken, kijken of ze online zijn. Bij de Foeis heb ik niemand staan , geen ervaring mee dus.
ok het is een openbaar forum maar niemand vraagt er om om afgezeken te worden om de berichten die je zend of de mening die je geeft. En toch gebeurd dat ook door wild vreemden.
Waarom niet een functie dat je zelf mensen kan blokeren.
Dus dat je mensen selecteerd die je berichten niet mogen lezen.
Ik vind het niet zo'n leuk idee van die vriendenlijsten, krijg je toch een beetje 'kliekjes' effect denk ik. Daarbij is bokt geen Hyves en dat hoeft het ook niet te worden. Ook niet handig als alleen je vrienden iets van je terug kunnen lezen, als je iets op een forum als bokt plaatst dan weet je dat iedereen dit kan lezen.
Laatst bijgewerkt door Mars op 10-12-08 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt