Ik denk niet dat ik de enige ben die er zo over denkt... Misschien ben ik wel blij dat er veel mods stoppen, ik hoop echt dat de nieuwe mods beter zijn

dat zit me al een poos dwars.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lon_ivo schreef:Ze mogen best streng zijn, maar ze zijn vaak te streng.
Lynn_x schreef:Misschien ben ik wel blij dat er veel mods stoppen, ik hoop echt dat de nieuwe mods beter zijn
Pistasche schreef:Lon_ivo schreef:Ze mogen best streng zijn, maar ze zijn vaak te streng.
Maar dat zijn gewoon regels, om het voor iedereen zo leuk mogelijk te houden denk ik.
Ik heb ook eens een pb gehad dat m'n bericht verwijderd was omdat het niet 'zinnig' was. Ik vond het niet leuk, maarja zo'n probleem maak ik er niet van.
Wat ik al zei; Ik ben blij dat er mensen zijn die mod zijn want er gaat denk ik veel tijd in zitten.
Lon_ivo schreef:Ze mogen best streng zijn, maar ze zijn vaak te streng.
suus_Mette schreef:Lon_ivo schreef:Ze mogen best streng zijn, maar ze zijn vaak te streng.
Wat moeten ze dan doen? Bij bijv. Jantje (die heel veel post) het wel door de vingers zien maar vervolgens Pietje (die niet vaak post) wel een ban geven, terwijl ze precies hetzelfde hebben gedaan? Dan weet ik al waar nieuwe topics over gaan komen!