Kir_Ples een ban

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

waterval123

Kir_Ples een ban

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 21:50

Kir_Ples heeft een ban gekregen voor een vind ik behoorlijke domme reden. Een meisje die ook op bokt zit bleef bij Kir_Ples slapen, Kir_Ples kent dat meisjes van een HK topic van bokt. Dat meisje poste in het HK topic een post op Kir_Ples der account. Nu heeft Kir_Ples een ban tot maart op bokt... Ik vind dat bokt hier te ver mee gaat..
Waarscheinlijk zou dit topic wel naar de mesthoop verplaatst worden... Maar dat verteld nog meer over de acties van bokt.

__Nathalie__

Re: Kir_Ples een ban

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:52

Je mag niet iemand anders op je account laten.
Misschien staat hij altijd online en is het per ongeluk gegaan?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:53

Je kunt het beste gewoon even een mod pben. Topics als dit gaan idd op slot, maar dat is algemeen bekend en om hele goede redenen denk ik.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:53

Ronduit belachelijk deze reden voor een ban!

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:54

Dat meen je niet?!

En dat is ook al duidelijk aangegeven bij een mod? Het lijkt mij dat de moddies een misverstand als deze wel snel en gemakkelijk op kunnen lossen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:55

Ik zou zeggen dat het er wel vanaf zou hangen of Kir_Ples eigenlijk wel wist dat dat meisje onder haar naam had gepost of dat ze dat stiekem/zonder medeweten van Kir_Ples had gedaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:56

als het perongeluk gegaan is, vind ik het onterecht, zo niet, vind ik het terecht. maar goed, daar kan ik zo niet over oordelen..

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:57

Vind het échtécht schandalig, wat een onzin zeg.
Daar vind ik bokt toch te ver in gaan, Carlijn & Zij zijn goeie vriendinnen, en wat maakt het uit als ze post terwijl Carlijn daar is, vind het echt onzin.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:57

Als ze een ban tot maart heeft, gaat het duidelijk niet meer om een eerste ban of waarschuwing...

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:58

Dat het de regels zijn en een gebruiker wordt geband omdat deze zich dus niet aan betreffend regel houdt kan ik begrijpen, maar iemand bannen in zo'n geval kan ik niet bij met m'n hoofd.
De vriendin van Kir_ples heeft een klein verslagje getypt op het account van Kir_ples, waar niks ernstigs in stond vermeld. Ik snap niet waarom hier iemand voor kan worden geband. Als het nou gaat om een heftig reltopic, een pennypost, of whatever, maar dat is totaal niet van toepassing.

Waar is Bokt bang voor? Ik vind het beláchelijk!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:59

god, hoe bedoel je van een muis een olifant maken..
Kom op mensen er gaat niemand dood hoor..
Het mag miss niet maar waarom meteen zo lang. Sorry, maar je kan soms té ver gaan met de regels,.. Of er nog niet genoeg regels zijn?!

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 21:59

Kir_Ples heeft net als ik, op inloggen bij ieder bezoek geklikt en meld dus automatisch aan. Carlijn heeft hier geen rekening mee gehouden en dus zonder dat Kir_Ples het wist met haar acount gepost. In de post stond dat ze gewinkeld hadden

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:00

Cayenne schreef:
Je kunt het beste gewoon even een mod pben. Topics als dit gaan idd op slot, maar dat is algemeen bekend en om hele goede redenen denk ik.

Ik heb de ervaring dat mods meestal denken dat ze heel wat zijn, en je gewoon uitlachen. Hoe meer jij vraagt, des te harder zij er tegenin gaan.

Maar goed, gelukkig is Bokt niet het enige paardenforum en kan de vriendin van Kir_ples op andere fora gerust een verhaaltje posten op het account van Kir, ook al is dat niet de bedoeling en gaat dat per ongeluk.
Laatst bijgewerkt door Klaasje op 05-12-08 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Het is wel al lang geweten, en veel voor gewaarschuwd.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Wij weten niet hoe het gegaan is. Ik denk dat het aan de mods en/of bezwaarcommissie is om te beslissen. Het is erg makkelijk om te oordelen wanneer je er het fijne niet vanaf weet.

Kir_Ples kan toch een verzoek indienen bij de bezwaarcommissie?

@Klaasje, dat vind ik nogal een beschuldiging Nagelbijten / Gniffelen
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 05-12-08 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:01

Ik heb dat gelezen ja van Kir_Ples zelf (stond toch ook een topic over op bokt?)

Nu is het wel zo dat door bewuste acties van bepaalde bokkers (er zijn er ook zat die het wel vervelend bedoelen) bokt volgens mij enigzins zo op 'moet' treden..

Als het werkelijk zo is dat het in dit geval per ongeluk is gegaan, dan is het jammer dat dat op deze manier moet worden afgehandeld.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:01

Ik vind dat echt beláchelijk, niet normaal!
Bokt is echt zó overdreven de laatste rijd. Ik vond de Ban van RunningKawa trouwens ook belachelijk hoor!

Bokt is gewoon veels te streng!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:02

Nogmaals, iedereen weet dat het niet mag, en je krijgt er gewoon 1 OW voor, heb er toevallig al meerdere staan, dan krijg je een ban ja, omdat je al voor andere zaken bent aangesproken ook dus... deze 'lange' ban is dus niet enkel voor het uitlenen, maar ook omdat het blijkbaar de zoveelste waarschuwing is op vrij korte tijd.

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:03

Maureenn schreef:
Kir_Ples heeft net als ik, op inloggen bij ieder bezoek geklikt en meld dus automatisch aan. Carlijn heeft hier geen rekening mee gehouden en dus zonder dat Kir_Ples het wist met haar acount gepost. In de post stond dat ze gewinkeld hadden

dit slaat nergens op sorry hoor, kirsten wist het wel ze zat er zelfs naast en ja ik en kirsten zijn goeie vriendinnen
dus wat boeit het. sorry hoor ik krijg nu de schul terwijl kirsten precies zelfde had kunnen typen alleen IK deed het als zij had getypt was er niks aan de hand geweest.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:04

Cayenne schreef:
Wij weten niet hoe het gegaan is. Ik denk dat het aan de mods en/of bezwaarcommissie is om te beslissen. Het is erg makkelijk om te oordelen wanneer je er het fijne niet vanaf weet.

@Klaasje, dat vind ik nogal een beschuldiging Nagelbijten / Gniffelen

Hahaha, oops. Nou om nou iemand te beschuldigen is niet m'n bedoeling. Misschien lijkt het erop, maar ik deel mijn ervaringen, that's all.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:04

Cayenne schreef:

Tjah das lastig..
Maar als het ging zoals hier beschreven is vind het ik het echt té ver.. Er zijn regels en ik snap dat je daaraan moet houden.. maar soms kan je het ook overdrijven.

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:05

Inderdaad Klaasje, gelukkig dat op het andere forum ze dan gewoon kan posten. Ik vind het erg ver gaan en erg sneu ... Ben het met Sodeletuut helemaal eens, soms is bokt érg streng! Ach gut

Tieneke

Het lijkt me sterk dat dat meisje aan K_P's pc zat en op bokt postte zonder dat K_P dat wist. Wie zit er nu zomaar alleen aan andermans computer als die persoon er zelf niet bij is?
Het kan dan idd niet de eerste waarschuwing zijn. Jullie draaien het hier bijna allemaal naar de mods toe, maar las K_P zich eerst aan de regels had gehouden en daarbij, bij de eerste waarschuwing(en) de regels nog eens goed had doorgenomen, had ze dit kunnen voorzien. Ze had zelf voorzichtiger moeten zijn. Jammer, maar helaas. Anderen zijn hier in het verleden ook voor gewaarschuwd en geband.

Carlijn__

dit zei kirsten op msn :

ik wist dat trouwens ook niet hoor dat dat nie mocht...
ik wist alleen dat het zonder toestemming niet mocht

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:06

Ze heeft trouwens helemaal niet zo'n lange ban gekregen om deze reden..Ze had al een stuk of 4 ban's. En iemand anders laten posten onder jouw account is nu eenmaal een OW, als je er al een aantal hebt dan krijg je dus zo'n lange ban voor zoiets 'banaals'.

Kan je alleen nog proberen bij de Bezwaarscommissie aan te kloppen Lachen .