Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marialva schreef:Ik snap dan ook niet waarom de mensen van bokt dit zomaar toestaan, het gaat hier toch om gezelligheid en niet om elkaar af te lopen zeiken? Terwijl daar geen enkele reden voor is.
Sodeletuut schreef:10 pagina's vol met gezeik en toen is het topic pas gesloten. Ik vind ook dat bokt hier veel strenger tegen moet optreden
chipieke schreef:Wel ja, zoiets kan je natuurlijk verwachten op een forum waar bijna 100.000 mensen zittenEr zitten altijd mensen tussen waarvoor het nooit genoeg is en altijd anders moet. Maar om nu echt aangifte te gaan doen tegen die mensen...?
Als je zelf een stal hebt en meer dan 1 tevreden klant, waarom trek je je dan iets aan van die paar mensen die jou voor gek verklaren?
Zolang je weet waar je mee bezig bent is dat toch ok?
Ik ben een voorstander van paard tot 4jaar op de wei te laten staan en dan beginnen met aan de hand meelopen, op de baan, longeren etc, maar als jij beslist dat je op 2.5jaar al eens wil gaan zitten is dat toch jouw zaak? Denk dat jij de gevolgen van veel te vroeg écht inrijden ook wel kent?
Veel succes nog met je keuze van bokt wel of niet te verlaten en nog veel succes met je stal
groetjes,
een bokker die beide standpunten van het verhaal begrijpt
Daantjuh88 schreef:Zoveel mensen, zoveel meningen! Gewoon lekker laten waaien en doen wat je zelf het beste vind.![]()
Ik heb trouwens toen ik 12 jaar geleden ben begonnen met rijden te horen gekregen...(niet gelijk allemaal boze mailtjes svp) Paardenvolk is stinkmodder volk
Nanne schreef:Het zou wel fijn zijn als TS dan ook verteld hoe zij zelf reageerd als iemand haar netjes een PB stuurt om te zeggen wat haar mening is over "inrijdenverhaal"..
Dat iemand dan een PB terug krijgt met de meest vreselijke verwensingen en grove woorden. En ook nog eens aanvallen over het uiterlijk van de persoon zelf en dan ook nog eens de toestand/ziektes van het paard gaat verwijten aan de PBstuurder.
Dat vergeet TS even te melden..