Misschien is het beter het "medisch" gedeelte te schrappen op bokt, belachelijk vind ik dit ! Bokt is er in de loop der jaren niet op vooruit gegaan

edit* deze toevoeging, hier zal ook wel een slotje op komen omdat dit niet mag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kir_Ples schreef:Ik vind het geen verschil als er iets over droes of over kreupelheid word gevraagt.
Caira schreef:Ik vind het belachelijk, dit is geen droesmelding maar een vraag naar ervaringen. De post van de betreffende mod vind ik dan ook nog eens tactloos!
Elessar schreef:Kir_Ples schreef:Ik vind het geen verschil als er iets over droes of over kreupelheid word gevraagt.
Als mijn paard kreupel is, betekent het niet dat de paarden in de omgeving ook kreupel zijn omdat mijn paard kreupel is. Met droes moet je erg uitkijken ivm besmettingsgevaar. Ben het dus niet met bovenstaande eens.
Ben het er overigens wel mee eens dat iemand gewoon een topic moet kunnen openen als diegene zich zorgen maakt of niet weet wat de symptomen kunnen betekenen e.d.
Katja schreef:De reden waarom het niet toegestaan is om zomaar droesmeldingen te doen op Bokt is dat er nogal makkelijk geruchten neergezet worden die niet waar blijken te zijn waardoor de betreffende stal dan weer een slechte naam krijgt.
Elessar schreef:Misschien omdat kreupelheid niet besmettelijk is en droes wel, Kirsten.![]()
Het heeft heus wel zijn redenen waarom dat soort topics op slot gaan. Sterker nog, Katja heeft dat zojuist nog eens verduidelijkt.
Katja schreef:Daarom zeg ik ook dat ik het even ga overleggen.