Wat heb je altijd al willen weten van iefke??Verzin een leuke vraag en wie weet wordt deze beantwoord in het volgende BBB!
Waarom word ik altijd zo vrolijk als ik je profiel bekijk? Waarom hebben veel van je huisdieren een Spaanse naam (gehad)?
Welk paard heeft in je leven de meeste indruk gemaakt? En waarom?Wat vind je het leukste aan modden op bokt?Welke bokker is voor jou opvallend (geweest) en waarom?Op welk paard van een bokker zou je nog eens willen rijden?Wat zijn je toekomstdromen/plannen op paardengebied?
Waar haal jij elke dag je positiviteit vandaan om de dag door te komen?Wat doe je om te ontspannen?Wil je ons je favo foto van Floor showen?
Welke paard/pony was je allereerste liefde op de manege waar je begon met rijden, en waarom was dit dier zo bijzonder?
Welk van de dieren die je hebt (gehad) betekend het meest voor je?Op welk moment van de dag bok je het liefst?
Wat is het leukst wat je ooit hebt gedaan? (zonder en met paard ? ) Wat is jouw grootste droom op dit moment?
Jij werkt met autistische mensen, (lees ik in jou pro) wat trekt jou om met mensen te werken die autistisch zijn?
Wat is je antwoord op de vraag die bij de vraag van Sonja in je hoofd opkwam? Wat zou jou ultieme vakantie zijn als je nergens rekening mee zou hoeven te houden?
pubelia schreef:Jij werkt met autistische mensen, (lees ik in jou pro) wat trekt jou om met mensen te werken die autistisch zijn? Wat is jou grootste blunder in je werk ?
Ief kun jij me vertellen waarom ik gewoon helemaal niet op een vraag kan komen om aan jou te stellen?