Bedankt Bokkers !

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

Bedankt Bokkers !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 21:19

Ik dacht vorige week na, over hoeveel sommige bokkers mij hebben geleerd Bloos

Vele bokkers, waarvan ik de naam niet meer weet, maar ook vele bokkers waarvan ik de naam nog wel weet. En vooral als ik de ava's zie, dan weet ik het weer, van haar heb ik toch veel geleerd.

Soms kleine dingen, tips and tricks, maar ook wezen ze me op grote of kleine fouten wat ik toen niet leuk vond, er hard tegenin ging, maar er stiekem toch naar luisterde, of het nu om prive ging, of om Balou, jullie stonden altijd voor me klaar, ook al deed ik iets fout, jullie hielpen me, met uitgebreid commetaar waar ik wat aan had.

Voerproblemen die ik had, wat moet ik hem voeren, uiteindelijk wist ik het wel, maar was ik toch net wat te bang om het verkeerde voer te geven Clown .
Te veel met mijn paard doen op jonge leeftijd, goh wat was ik boos, gepikeerd en verdrietig, op jullie o zo harde commentaar, maar ik dacht na, gaf jullie gelijk en ben een hele andere weg ingeslagen, en het gaat TOP, boven de top zelfs.

Dus bedankt en ik hoop nog veel te mogen leren Bloos .

Groetjes Daphne, dapy @ bokt, Bloos

Edit : volgens mij staat het hier wel verkeerd Bloos

Julia

Re: Bedankt Bokkers !

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:23

Graag gedaan. Haha!

Ben met name het team erg dankbaar, ik kan altijd toegeven aan mijn verslaving. Haha! En ik heb via Bokt echt hele waardevolle en mooie vriendschappen opgebouwd. Ook érg veel geleerd inderdaad!

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:24

Herkenbaar!
Ik ehb ook echt veel geleerd van bokt. Lachen

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:24

Haha, ik bedank ook maar meteen iedereen...
Begon als een onwetend klein meisje, maar ben al snel wijzer geworden !

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 10:02

Jaaa idd heb echt zoveel nuttigs gelezen.
Over verzorging maar ook rijden en karakter van paarden.
Bedankt allemaal Clown

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 10:47

Dat bedacht ik mezelf laatst ook. Van aangeraade cremepjes, tot foto-technische dingen. Levenservaring van anderen, en wat Juul ook zegt : veel waardevolle vriendschappen opgebouwt!

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 11:42

ook ik wil bokt bedanken. als je ergens mee zit zijn er altijd mensen die je proberen op te peppen, en als je ergens niet uitkomt zijn er altijd mensen met ideeen en oplossingen!

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 15:16

Ik zeg ook: Bedankt!
Ook al heb ik geen eigen paard, ik heb hier toch veel nuttige dingen gelezen die ik ook in de manegeles kan gebruiken.
Ook heb ik niet alleen informatie gehaald op Bokt over paarden, maar ook over bijv. cakes bakken en eigenlijk vanalles Lachen Altijd kan ik hier wel mijn ei kwijt bij sommige mensen. En ik ook heb hier goede vriendschappen opgebouwd Lovers

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 19:03

Als ik bokt niet had weet ik zeker dat ik ook nooit zo ver met Cynsart.nl was gekomen...
Daarbij heb ik veel leuke mensen leren kennen en vind ik het ook erg leuk als ik ergens ben en wat bokkers kan meeten Haha!
Vooral op tekengebied heb ik erg veel geleerd en geëxperimenteerd met materialen, dat had ik in mijn uppie thuis nooit gedaan Clown

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 20:06

Ook ik heb veel geleerd van bokt, op paardengebied en daarbuiten. Ik vind het leuk dat er hier zoveel verschillende mensen van alle leeftijden en achtergronden bijeen komen. Dat geeft een schat aan informatie en gezelligheid en dát is wat het zo leuk maakt om op bokt te komen Lachen

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 18:32

Hiervandaan ook: Bedankt!! Ik heb -inmiddels 6 jaar geleden- mijn eerste pony gekregen, en wij wisten er weinig vanaf. Ik heb door bokt hartstikke veel geleerd, en vind dit echt super leuk! Dus vandaar; Bedankt!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 18:33

bokt is inderdaad een heel leerzaam forum Lachen ik heb ook veel geleerd van bokt, en ik leer nog steeds elke dag Lachen Dus medebokkers......... ook van mijn kant uit bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 18:42

Ik zeg ook graag bedankt Lachen

Bedankt voor de lieve vriendinnetjes die me soms steunen op rotmomenten.

Bedankt voor de mooie foto's waarvan ik heb mogen genieten!

Bedankt voor de bijzondere contacten die ik heb opgedaan!

Bedankt voor het ondersteunen van m'n forumverslaving Clown

En het team bedankt dat jullie er (bíjna) altijd zijn om Bokt up and running te houden Lachen

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:32

Ook ik zoek veel informatie altijd direct op Bokt, en als ik een keertje Google word het vanzelf een link naar bokt.

Iedere keer weer verbaas ik me er over dat heel veel Bokkers echt ontzettend veel over paarden weten, hahaha voor Bokt dacht ik dat ik de enigste was die alles wist.
Nu weet ik dat ik nog lang niet alles weet en meschien ook niet alles zal weten maar door hier dagelijks even rond te galopperen is mijn kennis over paarden enorm verbreed.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:36

Ook namens mij een bedankje! Hetzelfde als bovenstaand en dat wil ik nog aanvullen met alles wat ik op sociaal gebied geleerd heb en wat betreft normen en waarden. Bokt helpt mij heel erg bij mijn algemene ontwikkeling en dat vind ik erg prettig, vooral aangezien dat iets is waar ik de afgelopen 15 jaar niet veel van mee gekregen heb van huis uit. Dus bedankt lieve bokkers. Lachen

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:38

Ik heb vandaag mijn eerste post eens gelezen.. en ook ik heb veel geleerd van bokt! Lachen. Ook vriendschappen gesloten en het moment dat ik mij aanmelden was dat wel het laatste dat ik verwachten!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 10:32

Ik las mijn eerste post en mijn reacties hier en daar ook is.
Wat was ik penny. Nagelbijten / Gniffelen Verschrikkelijk! ROFL

Idd, zoals vele andere zeggen, ik ben op mijn fouten gaan letten het commentaar heb geluistert naar idd een paar bokkers hier. Waarvan ik de naam ook nog weet.

Bokt lijkt een forum, maar bokt is gewoon gezelligheid met hier en daar kritiek waar nodig is!

Amen!

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 00:35

Ik heb ook veel van Bokt geleerd, niet van mijn eigen topics, maar van topics van anderen.
Op de manege waar ik reed werd niet op mijn houding gelet, dankzij Bokt ben ik er wel op gaan letten en heb ik er veel van geleerd! Lachen

Ook heb ik geweldige vrienschappen gebouwt hier op Bokt Lovers

xxRomyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 00:49

Ik heb ook al veel geleerd hier op bokt en hoop ook meer te leren natuurlijk.
ik ben 16 met een grote bek waar ik niet zo blij mee ben maar ik ga vaak ook hard erop in als er iets wordt gezegd waar ik op dat moment niet tegen kan want dan denk ik ... wrm weten hun het wel. maar naar nadenken denk ik nee ze hebben gelijk en dat moet ik accepteren want je hebt er veel aan.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 00:51

Helemaal mee eens. Bokt heeft absoluut héle leerzamen en mooie kanten ook al kunnen wij (als bokkers) soms zo hartgrondig klagen over dat 'typisch bokt' met z'n harde commentaar. Maar zelfs aan dat soort commentaar kan men toch handige tips halen! (zoals de ts dus zelf ook zegt) maar daarnaast heeft bokt ook een ander 'typisch bokt' en dat zijn die momenten en die topics als een relatie voorbij is (en iemand daarmee goed in de knoop zit) of problemen thuis oid dan is bokt er óok om toch een beetje troostende woorden te geven. Ook daarvoor van mij kant.. bokkers bedankt! Met de mooie en de minder mooie kanten is het toch wel bokt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 00:53

Die grote mond leer je hier nog wel af, Romy Haha! en dan zul je misschien ook dankbaar zijn.

xxRomyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 00:55

suleilitha schreef:
Die grote mond leer je hier nog wel af, Romy Haha! en dan zul je misschien ook dankbaar zijn.

Haha ik kom jou in de laatste vaak tegen in topics Tong uitsteken
ik bedoel het eigenlijk allemaal niet zo maar ja weet niet het komt er wel uit Bloos
Zal mooi zijn als ik die niet meer had Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 00:56

Gewoon even af en toe op je handen gaan zitten en een liedje fluiten als je rare woorden wil gaan typen Haha!

xxRomyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 00:58

deze vind ik wel goed trouwens Tong uitsteken
zal er echt aan denken als ik iets met haast snel ga typen wat niet de bedoeling is Bloos

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 08:44

Ik heb ook veel van bokt geleerd Ja

En ben ook super blij met een aantal vriendschappen die ik opgebouwt heb Lovers

Dus bokkers en moderators Bedankt!