Misschien dan Bart zo iets kan laten maken en verkopen. Stickers passen in een envelop, dus versturen is ook nog niet z'on groot probleem. Alleen krijgt hij het misschien wel druk met versturen.
Misschien heeft iemand van jullie nog andere tips?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GamblersCup schreef:Zolang er niet betaald wordt, ga ik geen reclame rijden.
MamaMiesje schreef:GamblersCup schreef:Zolang er niet betaald wordt, ga ik geen reclame rijden.
Je mag anders wel betalen voor de sticker hoor
karina1977 schreef:hmmmm ben bang dat de files dan alleen maar nog langer worden .
we zitten hier al zoveel te kletsen .
MamaMiesje schreef:Aan bovenstaand onderschrift ( leuke zin) te zien, kan MysticTinker ons wel een eind op weg helpen
MysticTinker schreef:MamaMiesje schreef:Aan bovenstaand onderschrift ( leuke zin) te zien, kan MysticTinker ons wel een eind op weg helpen
Ik kan in principe alle soorten raamstickers en bumperstickers maken inderdaad![]()
Maar voordat jullie mijn mailbox bombarderen, het bokt logo mag ik dus niet voor jullie maken, tenzij Bart of een mod er toestemming voor geeft![]()
Teksten als 'Ik rij zoals ik bokt' kunnen jullie gewoon bestellen bij mijVoor 5 tot 10 euro heb je zo'n sticker thuis.
MamaMiesje schreef:Ook die prijs als je bij wijze van spreken 1000 van die stickers drukt, met dezelfde tekst?
Anders vind ik t wel wat prijzig