leuk.. een grappemaker die ff een geintje wilt uithalen op bokt. moet kunnen toch?
ram op de temknop en klaar..
maar het gebeurt steeds vaker.
ik zie nu steeds vaker dat mensen dit soort topics gaan misbruiker, door erin te gaan dollen, grappen maken, of er zelf een vul-topic van maken... dan denk ik bij mezelf.. doe eens niet zo kinderachtig.
mag dit via de regels?
ik meende dat er gewoon getemt moet worden, en daarmee klaar?
ik kan me er zelf soms best aan irriteren, en vervolgens als ik heb getemt (en meerdere met mij) is het topic weg, en dezelfde mensen kom ik gewoon een volgende keer weer tegen...
ondertussen lopen deze mensen ook te zeuren dat een rel/vete topic niet optijd op slot gaat, dat de mods niet opschieten.
zie als voorbeeld :
citaat schreef:Jolliegirl schreef:jongens. doe even normaal zeg!
Jullie zeuren zeker nooit dat bokt verziekt wordt??
TEM gewoon.. en daarmee basta... geef dit soort mensen geen aandacht.. komop hey!
hallo!! er is al 2x getemd!! kunnen wij niks aan doen dat de moddies nog slapen.
citaat schreef:Omdat de mod's waarschijnlijk iets anders te doen hebben? Ze kunnen niet meteen reageren, dat is niet zo onlogisch toch.
en dat bokt zo verziekt wordt.. maar.. ondertussen zijn ze zelf evenhard bezig met bokt te verzieken.
ben benieuwd of dit toegestaan is, en of het ook bij een slotje blijft, of dat er hier uiteindelijk ook echt waarschuwingen voor gegeven worden?
Even ter duidelijkheid, ben gewoon benieuwd hoe en wat, de voorgaande topics temde ik gewoon, en negeerde de boel. maar ik vind het erg zonde dat ik het steeds vaker tegenkom.