Al enige tijd ontvang ik geen e-mails meer als er een reactie in een topic is geplaatst waar ik me wel op geabonneerd heb, of wanneer ik een pb heb gekregen. Ik had gehoop dat het 'vanzelf over zou gaan' maar helaas is dat niet het geval.
Hoe krijg ik bokt zo ver (of mijn computer ) dat ik weer e-mails ontvang?
geloof dat je er niets aan kunt doen. Ik heb hetzelfde probleem en Bart is er al eens mee bezig geweest. Alle mails werden netjes afgeleverd voor zover hij dit na kon trekken. Maar ik zie nog steeds niets. Erg vervelend, maar helaas is het niet anders. Als ik nu op bokt kom klik ik eerst eigen berichten aan en zoek op de voor mij interessante onderwerpen
Ik heb het ook al een hele tijd vind het nog steeds erg vervelend dat ik niet meer via de mail op de hoogte gehouden word van de topics waarin ik actief ben, maar ook niet van mn eigen geplaatste topics!
Yellowfish
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-09 15:14
Ik weet dat ik een erg oud topic omhoog haal, maar aangezien ik nogsteeds hetzelfde probleem heb vroeg ik me af of er inmiddels al een oplossing voor is?
ben ik ook erg benieuwd naar. Eerst wat ik doe is kijken bij ''eigen berichten'' en bij postvak. Bij mij ook al meer als 1 jaar dat dit probleem zich voordoet.
Dinopino
Geplaatst: 25-03-09 17:38
Heb juist een ander probleem. Krijg steeds melding wanneer er in een topic een bericht geplaatst wordt, waar ik ooit eens in gepost heb.
annastasia
Geplaatst: 25-03-09 17:51
Dinopino schreef:
Heb juist een ander probleem. Krijg steeds melding wanneer er in een topic een bericht geplaatst wordt, waar ik ooit eens in gepost heb.
Dat zijn vast de mails aan ons bestemd
Yellowfish
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-09 18:00
Dinopino schreef:
Dat kun je toch oplossen door het abonnement dat je op dat topic hebt uit te zetten? of werkt dat niet?
Ok ik krijg geen mails meer als ik een PB ontvangen heb
_Nestor_
Geplaatst: 13-10-09 08:31
Zal ik het nog maar eens omhoog schoppen?? Ik krijg ookal erg lang geen emails meer! Niet voor ontvangen pb's etc. Erg vervelend, heb eerder ookal eens hier naar gevraagd maar gewoon geen antwoord terug gekregen.. (krijg het trouwens voor mijn hyves ook niet meer...grrrr. Niet tegelijk trouwens..)
Ik krijg ook al een tijdje maar sporadisch mailtjes. Niet alleen missen er soms een paar op een dag, maar soms komen de mailtjes een week of twee later (soms voor de tweede keer.)
Ik krijg dan wel weer mailtjes als er niet gereageerd is en gisteren ook een mailtje dat ik een pm had, maar die had ik niet gekregen. De titel van de pm was ook echt niet logisch bij die bokker, dus ik denk dat de pm niet verstuurd is geweest.
Vanmorgen had ik 4 oudere mailtjes, die dus teruglinken naar een bericht van een week of wat terug, terwijl ik daarna nog in het topic geweest ben.
Tja, ook ik heb nogstééds hetzelfde probleem. Ontvang geen mailtjes van reacties én net van PB's, terwijl alles in mijn profiel wel gewoon juist staat aangevinkt en mijn e-mailadres klopt..