Bokt 4 en 5

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Bokt 4 en 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 22:51

Ik heb een nieuwe tablet en merk dat bokt 5 echt een heel klein lettertype heeft met bokt. Het is voor mij bijna niet te lezen op de tablet. Nu heb ik bokt 4 geprobeerd en dat is een stuk groter en kan ik goed lezen. Alleen.......dat lukt niet op mijn mobiel, dan krig ik een desktop pagina en dat is helemaal niet te lezen. (Ja ik heb de useragent aangepast) m.bokt is geen handige versie vind ik.
Is het mogelijk om voor de 1 bokt 4 te gebruiken en voor de ander bokt 5?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 09:47

Ik heb bokt vier standaard erop. Vijf is voor mij domweg ook te klein. Alleen die heeft alleen desktop versie voor zover ik weet. Ik heb op tablet en telefoon geen problemen om die te ontcijferen met mijn toch niet zo beste ogen.

Wat je anders moet doen is van versie wisselen als je van apparaat wisselt. Doe ik als ik fotos wil plaatsen. Even bokt 5 aan en daarna snel weer terug naar bokt 4

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Bokt 4 en 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 13:01

Aha, dat is jammer. Van versie wisselen doe ik nu ook.
Zou het mogelijk zijn om de mobiele versie van bokt 5 op mn tablet te krijgen?

Douce

Berichten: 3508
Geregistreerd: 13-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:22

Cookies schreef:
Aha, dat is jammer. Van versie wisselen doe ik nu ook.
Zou het mogelijk zijn om de mobiele versie van bokt 5 op mn tablet te krijgen?

Bart hoort dit niet graag, maar m.bokt.nl werkt ook nog steeds en heeft lekker grote letters, geen reclame en geen profielfoto's (kost dus minder data).

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Bokt 4 en 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 13:40

Ja dat heb ik op de telefoon geprobeerd. Maar dat vind ik nou niet zo'n hele handige website. Ook wel een beetje lelijk eigenlijk.

ellepel

Berichten: 47341
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 13:52

Ik heb het probleem ook,dacht al dat het aan mijn tablet lag.
Zijn kleine letters,maar als ik ergens een post heb geplaatst dan heb ik wel gewoon grotere letters.
Ben nu steeds aan het in en uitzoomen,soms wel wat irritant maar heb ook nog geen andere manier gevonden

Siesjuh
Berichten: 1684
Geregistreerd: 06-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 14:00

Bij mij zit er geen verschil tussen m.bokt.nl en http://www.bokt.nl op mn telefoon :D . Ik weet trouwens niet zo uit mn hoofd op welke bokt ik hem heb staan.

*gaat even checken*

Edit: Ik heb bokt5, maar geen problemen met kleine lettertjes

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Bokt 4 en 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-16 16:00

Met bokt 5 op de telefoon heb ik ook geen problemen. Bokt 5 op de tablet heb je een microscoop bij nodig. En met bokt 4 is het precies andersom. Ik had hiervoor een ipad en daar had ik dat helemaal niet.

Siesjuh
Berichten: 1684
Geregistreerd: 06-07-11

Re: Bokt 4 en 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 00:15

Ik gebruik dus dezelfde bokt5 op mn laptop en tablet...maar dat had ik even vergeten erbij te zetten zie ik 8)7 . Ik blijf dus nergens last van houden. Maar, ik heb dus wel een ipad. Dus misschien dat het dan daar aan ligt. Maar dat helpt je natuurlijk niet bij je probleem :)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17995
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 10:22

Ligt het dan niet aan de instellingen van je tablet? Of juist die van je laptop? Ik heb mijn laptop standaard op 125% staan (dus niet alleen met bokt) vanwege mijn grote scherm, betekend wel dat de letters op anders apparaten altijd kleiner zijn.

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: Bokt 4 en 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-16 18:11

Dat werktop een tablet net even anders. Ik had wel een browser app waar ik de lettergrootte kon veranderen en dat werkte prima. Helaas na een restart van de tablet werkt dat niet meer, geen idee waarom niet. Dus ik moet het nu doen met bokt 4 en op de telefoongebruik ik bokt mobiel.